- 7663 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
..::Belki de Hiç Sevmedin Beni::..
Belkide hiç sevmedin beni..
Küçük bir umuttu içimde büyüttüğüm..Küçücük umuduma koskocaman sevgimi sığdırmaya çalıştım..Olmadı,başaramadım.Dayanamayıp yıkılan hayallerimin altında kaldım,gözlerim yaşlı..Hiç duymadın geceleri hıçkıra
hıçkıra ağlayışlarımı..Hiç görmedin harab bitap düşmüş bedenimi..Hiç hissetmedin kalbimin sensizliğinde can çekişlerini...
Belkide hiç sevmedin beni..
Ayın karanlığına sakladığım düşler,bir bir çıkıyor şimdi karşıma hüzün haliyle..Başkalaşıma uğramış duyguların esiri,bir zamanlar mutlulukla dolu bir başka ben...
Hani bir bakışın vardı;gözlerinden kalbime akan..Hani bir bakışın vardı ya sımcıcaktı..Güzün buz soğuğunda en derin güzellikleri ruhumda uyandıran..Hani bir bakışın vardı ya şu anda başkasının gözlerinde olan...Hani bir sen vardın ya..Bir zamanlar benim olan..
Kalp atışlarım ritmini kaybetti.Ben atıyor mu atmıyor mu diye şüpheye düşüyorum çoğu zaman..Nefesimde seni değil,sensizliği soluyorum artık..Soluduğum her saniye bir kez daha kahroluyorum..Kahroluşlarım dört bi yanını sarmış benliğimin..Dayanamıyorum..
Belkide hiç sevmedin beni...
Verilmiş sözler bir bir yutulmuş artık ağır geliyor..Karmakarısık bir bulmacanın ortasındayım..Anahtar bir kelime gerek belkide herseyin çözülmesine..yada ufacık bir tebessüm..Tam söyleyecekken boğazımda bir şeyler düğümleniyor..Susuyorum..Susmak daha iyi olacak her şey için..
Herşey çok güzel olacaktı..Mutluluk sonsuzluk olacaktı..Bir günlük değil bir ömür sevilecekti..Dudaklardan eksik olmayacaktı yarin adı..Hepsi bir düşün ufak hayal oyunlarından ibaret..
Oyuncaklarımı kaybettim artık..Bir daha geri alamayamamacasına..Ağlaya ağlaya...Bomboş ellerime baka baka..
Belkide hiç sevmeyi denemedin ki..!!
YORUMLAR
şimdi git ve bi kokun zatınızdan şahsıma..
şiddetli bir sağanağa maruz kalsın şehir..
kar yağsın ya da lapa lapa..
okullar tatil edilsin;
umarsız çocuk gülüşlere eklensin artık işgünleri..
bi sigara yansın, sönsün ve sonra yine yansın, yine sönsün..
bundan sonra hiç yanmasın
nikotinden daha çok keyif verdiğini bildiklerim var..
bigün galata üzerinden olta sallamaya ne dersin..
köprüaltındaki meyhanelerde birer tek atalım isterdim fakat
alkole diyette dilim oluştuğundan beri..
sabah sabah
hayatımızın tüm sedalarını sayanlarını defedeceğimiz bir sabah hem de
bi sokak poğaçacısından aldığımız ikişer peynirli poğaça ile
yurdumun herhangi bir işçi kahvesinde
oturup birer tavşankanı ısmarlasak kendimize..
hı..
ama git şimdi..
ruhunu satılığa çıkmışken
ve aşka dair hislerin dağa kaldırılmışken
git..
beğenilesi dost..
tebrikten ötesi..