Çocuklarınız birer İlluminati'dir...
Eğer bu yazıyı okuyorsanız bazı şeyleri kabullenmelisiniz misal İlluminati’nin çocuklarınızı sizden daha fazla etkilediği gibi...
İlluminati, Hollywood,reklam,müzik ve daha bir çok sektörü elinde bulunduruyor en önemlisi de çocukların hayata bakış açılarını belirleyen Çizgi Film sektörüdür.Bu sektör İlluminati’ye maddiyat açısından gelir sağlamıyor elbet ama büyük bir planın parçası haline getiriyor.Şöyle ki en basit şekliye Amerikan halkı savaş istemeyen bir toplumdur bunu herkes bilir hatta bu yüzden Vietnam savaşında Amerikan halkı savaş istemeyip ayaklanacağı vakit o zaman ki amerikan başkanı geri adım atıp savaşı durdurmak zorunda kaldı.Amerika İlluminati’nin önemli bir merkezi konumudur ve İlluminati ’’Yeni Dünya Düzeni’ komplosunu hedefler bu hedef için mutlaka savaş gerekir ve İlluminati’nin bu hedefinin yaşama geçememesinin bir nedeni varsa o da ’şu anki’ neslin savaş istememesidir.Yani İlluminati şu anki nesilden umudunu kesmiş durumda hedef yeni dünya düzeni olduğu gibi yeni bir sistem ve yeni bir nesil gerek savaş isteyen barışı çabuk kabullenmeyen bir nesil.Bu işin çocuklarla ilişkisi şu Çizgi filmlerden ibaret aslında, ama öyle çizgi filmler ki inanamayacaksınız içerisinde kolay kolay görülemeyen ancak dikkatli bir şekilde incelendikten sonra görünen İlluminati sembolleri görünür.Size daha da basit bir soru çocukların gelişmesi gerekir peki neden çocuklara gelişim içerikli çizgi filmler değilde kanallarda boy boy çıkan ve savaş sahneleri dövüş sahneleriyle dolu çizgi filmler izletiliyor?
Çünkü İlluminati yeni neslin savaşçıl bir nesil olmasını istiyor ki böl ve parçala planını uygulayabilsin; bu yüzden de çizgi film sektörünü ele alarak küçük çocuklarda bu filmlerde diş fırçalamayı öğretmek yerine tapınakları,kılıçları,uzaylıları,silahları ve dövüşmeyi bilinç altlarına yerleştirip hedefledikleri nesli yetiştirmeye çalışıyor.
YORUMLAR
Öyle anlaşılıyor ki siz masonluğa kafayı iyice takmışsınız ve masonluk benzeri bir kuruluş olarak İlluminati çocukları da kapsam alanındaki yerini almış. Yazınızın içeriği hakkında bir yorum yapamam, çünkü pek bir şey biliyorum denilemez. İlginç konularınızdan dolayı tebrikler...