ZAMAN TÜNELİNDE GEL ZAMAN GİT ZAMAN
Şimdi gençler pek bilmez de,en fazla 1997 yapımı filmine yetişmiştir..Bizim zamanımızda (benim peeek bir çocukluğumda diyeyim),yani evvel zaman içinde TV deyince, TRT nin akla geldiği ve de her şeyin siyah veya beyaz olduğu yıllarda pazar programlarında bir çizgi film vardı.Mr.Magoo.yani şeşibeş amca.Levi’s e livays demeyi bilmediğimiz gibi Mr.Magoo’yu da bilmezdik.Zaten spiker de şeşibeş amca aşağı,şeşibeş amca yukarı anons ettiğinden işimizde olmazdı..Neyse bu amca son derece miyop ve sakardı ..Ne ki şansı yaver gider,her tehlikeden kolayca ,farkında bile olmadan sıyrılırdı.Bu amca ile benim ortak yanım sakarlığımla sınırlı kalsa da ,pek bir benzerlik gösterir..Dolayısıyla facebookda yeni olduğum zamanlar-arkadaşların sayfalarına girip,ne yazmışlar bakayım dediğim bir gün-bir arkadaşın(Hadi bey olabilir), sayfasına bir girdim ki..O nee..Garip bir sayfa.Afilli mi afilli.Benim duvar ,onunkinin yanında gecekondu duvarı..Vay dedim ,eloğluna bak..Teknolojiyle nasıl da barışık.(Ben pek bir özürlüyümdür bu konuda.Üzerinize afiyet)Bir gıpta,bir haset.Soramadım da.Cahil sanmasın diye..Bir hafta sonra kendi sayfamda bir yazı ..zaman tüneline giriş..Kırk çöpten kırık çöpü her seferinde çekerek istatistik bilimine şapka çıkartabildiğimden ve masaldaki 40.kapıya da pek meraklı olduğumdan....Bastım butona..Şimdi masalda şöyle olur.Asıl kız (yani prenses ama fakir düşmüş o ara) 39 kapı dururken illa da 40.yı açar.Bakar bir havuz.Ortada bir yatak.Yatakta da ölü bir adam.Neyse kız bunlar pek bir normalmiş gibi,havuza girer ,başlar yüzmeye.birinci,ikinci derken üçüncü gün kız gene soyunmuş dökünmüş havuzda yüzerken,tavandaki avize kopmasın mı,havuza düşmesin mi(kıza bir şey olmaz tabii.masal ya.ayrıca da konu harici)Meğer orası büyülü saray olmasın mı.Duvarlar şeffaf olup da tüm memleket ahalisi kızı havuzda çırılçıplak görmesin mi..Tabii buradan hareketle kız arka sayfa güzeli falan olmuyor.Kraliçe oluyor sonuçta da...Konu pek bir dağıldı toparlayayım.Yoksa ben bile kestiremeyeceğim ,nereye gideceğini sonuçta.Neyse ben de zaman tüneline girmeyeyim mi.Benim duvarım da Hadi beyin ki gibi olmasın mı.Girince,şeker kavanozunun dibine darı ekip de,sonradan annesi farketmeyecek sanıp ,kalan üç beş şekeri itinayla yerleştirip kapağını kapatan afacan gibi ,çıkayım dedim ama nerde..One way ticket..Duvar afilli de,gel de tüneli öğren.Ben ki sırası gelip,kendi evimin yolunu sormuş insanım..Fakat insanoğlu nelere kaadir değil ki.Yeterki istesin..Sora sora Bağdat bulunuyor....Eeeee bu kadar işte.hadi hayırlı cumalar herkese...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.