DİPSİZ KUYU:YAŞAM
Güzel anların her zaman bir sonu vardır.Ama o sonun ne zaman olacağı bilinmez.Bilinseydi eğer hayattan tat alamaz,ona göre davranırdık.Yaşamın kötü yanlarını göremeyip kendi kurduğumuz mucize dünyanın içinde boğulabilirdik.Maalesef yaşam bize bu hakkı hiçbir zaman sunmaz.Sunmuyor!Belki yaşamak istediğimiz gibi yaşasak,herşey istediğimiz gibi olsa her zaman güzel anlarımız olacağı düşüncesi gelebilir aklımıza.Ama öyle değil sıkılır insanlar öyle olsa.
Yaşamda her anın bir zorluğu var.Bu zorluklara katlanmak bizim için bir görev galiba.
Herşey her zaman güzel olacak diye birşey yok ya.Oysa her an farklı şeyler düşünüyor insan iyi veya kötü.Bir labirentin içide dönüyoruz.Bazen bu labirent bir çıkmaz olabilir bizim için.Ama bazende hedeflerine ulaştığında içinde yaşadığın o mutluluğu tanımlayamazsın.Labirentte kaybolduğunda hemen umutsuzluğa kapılma elbet bir çıkış var nasıl olsa.Sonrasını düşün her zaman yol gösterecek işte bize o zaman yaşadığımız güzel anlar, sürükleyecek bizi ulaşmak istediğimiz yere.
Yaşamın zorlayıcı olduğunu düşünmeyin hiç çünkü her zorluk onu sen hafife aldıkça daha kolay olur.
İşte şimdi güzel anlarımızı iyi değerlendirip yaşamın zorluklarına göğüs germeyi bilmeliyiz.Çünkü koştuğumuz labirentler çıkmaz değil.Yaşam dipsiz bir kuyu.Belki de sadece tutunmaya çalıştığımız ipleri doğru seçmek lazımdır.