- 453 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR SES VAR
Bir ses var uzaklar da bir sürü çığlıklar,hep gözyaşları hep acılar nereye baksam.
anlayamıyorum insanlar neden bir birlerine zulüm yapıyorlar,neden bir birlerinin canına kıyıyorlar hepimiz adem babamızın Havva annemizin çocukları değil miyiz.aynı kanları aynı canları taşımıyor muyuz da bir birbirlerimize savaşlar açıp acılar veriyoruz.nereye baksam savaş yoksulluk bugün cuma namazında onu düşündüm,yardıma ihtiyacı olan onca insanlar var ki onca dertleri olan insanlar ve benim dertlerim onlarınkinin yanda bir hiç yani,yatıp kalkıp halimize şükredelim.hiç bir şeyi beğenmemezlik etmeyelim olanla yetinelim olmadığında ise şükredelim arkadaşlar.düşündüğüm de hep de müslüman ve Türk kardeşlerimiz acı çekiyor bu rabbimizin bizlere verdiği belki de bir lütuf dur, nereden bilelim. düşünü yorumda neden sadece müslümanlar acı çekiyor başka bir toplum yokmu bu dünya da sadece müslüman kardeşlerimizin kanı akıyor.neden birileri çıkıp da dur demiyor onca müslüman varken dünyada hiç sahiplenmiyoruz ne yazık ki oturup keyif çatarak onları izliyoruz televizyon karşısın da gördükçe biraz içimiz burkuluyor o kadar.sorduğumuzda ne yapabiliriz diyorlar yardım için elden duadan başka bir şey gelmez deyip geçiştiriyorlar,oysaki elimizden onca şey gelirken sadece susuyoruz.bence bu çektiklerimizin temel nedeni hep suskunluğumuzdan kendi kabuğumuza çekilmemizden.lütfen gelin arkadaşlar bu sessizliğe bir son verelim,savaşlara dur diyelim dünyada barış ve adalet olsun.susmakla hiç bir zaman çözüme varamayız.müslüman Müslümanın kardeşidir unutmayınız,iyi düşününüz.
ADEM SOLMAZ 27/07/2012 CUMA SAAT:16:47
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.