ŞUURSUZ ANLAR
garip bir ilişki olsa gerek. ne olduğunu anlamadan hızlı ve seri adımlarla seni yakalayan. yıpranmış atılmak üzeresin kirli kaldırımlara, birileri gelip alır mı diye bakınacaksın kimbilir. ya kimse almazsa diye düşünmeye çok vaktin olacak sanırım ancak asla sonsuza dek kalmayacaksın. bir dokunuş hissedeceksin en tuhafından, daha önce yaşamadığın bir temas. gözlerini patlatırcasına açmak isteyeceksin. orgazm tadında ama daha hazsal bir yalnızlıkla süslenecek rüyaların. ensende korkunun tipik adrenalini, sonbahardaymış gibi saçların. aynaya bakmak işkence seansı. göz bebeklerin bir şiirin ortasına düşmüş. ağır yaralı olarak acil kapıdan olacak girişler. gelişleri özleyeceksin. gelişlerim vardı en uzaklardan. bazen dönüşlerim olurdu. gözümün önünde olan birden kayboldu. panik içindeyim, panik içindesin. herşey sanrı. sonu görüyorum. sanki en başta son var. bitmiş herşey. kalbine dokun, kalbime dokun. güneşi özledim şimdi. uzak olduğundan olabilir. ruhumu özledim, o da mı çok uzak. maymuncuk oldum şimdi. ille de bir hırsız kullansın beni. ille de bir hırsız. hırsızla aramızda mesafe istemem. çalabilir mi yalnızlığımı beni kullanarak. cesur mudur hissettiğim kadar. bıraksana şimdi beni. daha fazla konuşmasak olmaz mı. bak ben sustum. oynuyorum şimdi, birazdan da uyuyacağım. plan mı yaptım şimdi. enerji verdin, sömürdüm. bak yozlaştım. alim oldum. oldum mu. olur mu. olsun. son repliklerim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.