Ben Ve Kendim
Hoşgeldin ve güle güle sevgilim,
Alışamam senin cennetine.
Git artık,
Taşlaşmış kalbime daha fazla can vermeden. Alışık değiim ben baharlara. Bir çiçeğin güzelliğiyle mest olamam. Koklayamam bir gülü tüm hücrelerime kadar. Bir kuş cıvıltısıyla huzura doğru yumamam gözlerimi.
Sokaklar benim. Bütün kötülüklerde. Ben iyi olamam, pislikler güzel. Güneşli bir güne gözümü açamam ben, karanlıklardı benim zırhım. Hiçbir zaman sevemedim insanları, sevemeyeceğim de. Sevdirme kendini. Uzak dur.
Git artık lütfen. Beni kendime yabancılaştırma. Değiştirme beni. Yüzüme gülücük kondurma. Elimdeki tek varlığımı, yalnızlığımı alma benden.
Git artık sevgilim. Senden daha bağlanılası başka birşey bulamıyorum. En güzel çiçeklerden daha güzelsin. Yürüdüğüm yollar boyu sen varsın. Gökyüzümü sen kaplıyorsun. Geceleri yıldızlarım, yağmurda gökkuşağım oluyorsun. Sensiz nefes almak en büyük hakaret sayılıyor artık burada. Beynimin her köşesi sen oluyor. Benliğim intihar ediyor.
E kal bari sevgilim. Yaşayabilmem için gülümse bana. Gözlerine bağlı hayatım. Kırptığın anda duruyor kalbim. Kirpiklerin fırtınalar yaratıyor içimde. Gülüşün Tanrı’dan bir hediye gibi. Kutsanıyorum her dokunuşunda.
Sakın ayrılma yanı başımdan. Aylar önce katlettim kendimi. Arayan soran olmadı zaten onu. İçin rahat olsun sevgilim. Hiçbir polis kayıtlarında yoktu. Yaşamazdı zaten öyle. Sağır, kör ve dilsizdi. Ruhumda taşıdığım kanserimdi.
Ne kadar da yalnızsın be sevgilim. Tek derdin ben miydim ?
Sevgilim ?
YORUMLAR
Ruh adandığı vakit Aşk'ın tapınağına çıkışı yoktur unutma!
Sen ruhsuz bir adam olabilirsin, ama ruhun kimdeyse hala o senin için sevgili... ;)
Çık bakalım işin içinden...
:) İyiydi bu yazı da
Çelişkileri, hatta ruhani çelişkileri daha çok severim..
zaman xx tarafından 7/27/2012 8:33:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok güzel... dün yorumlarda ve bugün yazıda yansımış "absürd olmayan" bir duygulanım yaşadık... eh, Allah tamamına erdirsin, demek gerek... öykünün başındaki olumsuzlukları yok edip, kendisine kal dedirtebilen bir sevgili pırlanta değerindedir, kaybetmemek gerektir...selamlar, saygılar...