- 648 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Merhaba
Şimdi tüm gece siyah olur sensiz yollar da, Dağların eteğinde kuşlar uçmaz, sana küser martılar bana ağlar gökyüzü beni ıslatır yalnızlığım şarkılar şiirler eşlik eder sensizliğe var desen olmaz olur karanlıklar. Karanlıklar yalancıdır hayaller şizofren olur deliler aslında akıllıdır tek sorun sen olursun... ben olurum... gökyüzü olur... yeryüzünde gömülü kalır bütün hatıralarımız. Dualar eşlik eder her zaman. gel zaman, git zaman unutulursun sende. Bir varsın, bir yoksun aslında hep yoksun hiç varsın. Elveda diyemeyecek kadar bile yoksun. Sen güzel kadın gözlerinin düştüğü şehir yanıyor şimdi. vedalar kurtarıyor sensizliği, biz sizliğe ağlıyor Anka kuşları..
Şimdi tüm gece mavi oluyor sensiz kumsallar da, nefesine sarılıyor hoyrat dalgalar çıldırmış gökyüzü sana hasta kalıyor ve son defa gel bana diyor göz bebeklerin, bize ne oldu diyor gözlerim..
Şimdi tüm gece kırmızı oluyor, Araf’ta kalıyorum seninle yalnızlık arasına. Taşlar kan ağlıyor, gökyüzü kan ağlıyor, Denizler kan ağlıyor ben sen ağlıyorum, sana sarılıp sana uyanıyorum o güzelim gözlerin hayalimde canlanıp yoksunluğa uğurlanıyorum..
Şimdi tüm gece sensiz şarkılarla dolu, her şarkıda sana kocaman bir merhaba diyebilmek için haykırıyorum sensiz, kimsesiz, sefil sokaklara...
Merhaba..
Merhaba..
Merhaba..
Sensiz uyandığım, uyanacağım her yeni günlere merhaba..
Milyon kere merhaba diyecek kadınlara merhaba..
İşitilen her şarkıya benden kocaman bir merhaba..
Eray Numan..
www.youtube.com/watch?v=ex7cXBl8ebQ