- 811 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZÜNÜ MAHŞERE SAKLAYAN İNSAN
BANA BİR MASAL ANLAT BABA DİYECEĞİM GÜNLER ÇOK UZAK ARTIK. HAYAT TELAŞIN SIRTINA YÜKLENMİŞ BİR ÇUVALA BENZİYOR. DUYGULARIN METALLE ÇARPIŞMASI SONUCU YİTİRDİĞİMİZ İNSANLIĞIN ENKAZINDA KALDI GÜZEL OLAN NE VARSA.
YAZIK, AKLIMIZ VAR DİYE HALA ÖVÜNÜP GEZİYORUZ. TESLİMCİ İRADELER İLE HIRSIMIZIN KÖLESİ OLMUŞ NEFİSLE BAŞ EDECEK AKLI BİZ ÇOKTAN TESLİM ETTİK ŞEYTANA. NE KOMŞULUK KALDI NE DOSTLUK NE KAN BAĞI. HERŞEY ARZULARIMIZIN AYAĞINDA EZİLECEK BİR HİS YIĞINI. İSTEDİĞİMİZ ZAMAN ADALET DUYGUMUZUN AĞIR BASACAĞI GÜNE SAKLADIĞIMIZ TİMSAH GÖZYAŞLARINDAN İBARET DEĞİL Mİ. HEP DÜŞTÜĞÜMÜZDE Mİ GELECEK PİŞMANLIK. BU KADAR UCUZ MU BU HAYAT. AĞZIMIZIN SALYASI AKTIĞI VAKİT NE ANNE NE BABA KALIR İSTEKLERİMİZİ AVUTACAĞIMIZ ZAMAN. KİMSEYE İTİBAR EDECEK GÜVENİM YOK. ZENGİNLİĞİN YÜKLEDİĞİ GURUR AYAĞI SAĞLAM BASMAYAN VEFASIZLIKTIR BENİM İÇİN.HERŞEYİN ÖZÜNDE BENLİK YATTIĞI MÜDDETÇE KARDEŞLİK HER AN KALLEŞLİKLERE KURBAN EDİLECEK FIRSATLARIN GEBELİĞİNE MAHKUM EDİLECEK.BU YÜZDEN Kİ EMANETE HIYANET DUYGUSU TAŞIMADIĞININ YEMİNİNİ VEREN KİŞİLERE SIRTIMI DÖNECEK İNSANLIĞIM KALMADI. DEFALARCA DOST DEDİĞİM İNSANLARIN KİRLİ HANÇERİNİ YEMİŞKEN DAHA NE KADAR İTİMAT’ A MEYİLLENE BİLİR BU AĞLAYAN RUHUM. HER SANİYESİ ISTIRABI MEŞRU KILMIŞ BU KOKUŞMUŞ DÜZENE LAYIK OLMAKTANSA AÇLIĞIMA BOYUN EĞER BİR DİLİM LOKMAYA RAZI OLURUM.
HENÜZ AKLIMI YEMEDİM O HIRS TUTKUNU OLMUŞ BUDALALAR GİBİ.BEN HER ZORLUĞA RAĞMEN TANRININ HAKİMİYETİNE SIĞINIP TUZAKLANMIŞ HAYATIN HER ALANINA SEVGİMLE GİRECEĞİM. ÇÜNKÜ RUHUNA BARIŞ DUYGUSUNU GETİRMİŞ İNSAN ÖZÜNÜ MAHŞERE SAKLAYAN İNSANDIR.