- 1023 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞKA BİR DÜNYA
Bu gece çok başka bir huzur çok başka bir mutluluk var içimde. Sanki yeniden doğmuş gibiyim. Etraf öyle aydınlık öyle pembe ki. Rüya da gibiyim hiç bir şey hissetmiyor bedenim, ne acı ne hüzün. Sadece ruhumun susamış çaresizliğine akıtılan bir bardak suydu bu mutluluğun sebebi. Her ne kadar duygularımı dile getirmekte güçlük çeksemde adının geçtiği her cümlede kalbimin hızlıca ani çarpışlarını taa kulaklarımda hissediyordum. Kalbimin bu çoşturucu ritimleri hiç bir bestecinin oluşturamayacağı kadar muazzam düzeydeydi. Her ne kadar cesur,kendinden emin adımlarla senin dünyana girmeye çalışsamda,sadece tek bir bakışınla o sert ve duygusuz diye tabir edilen kızı bir utanç ve mutluluk komasına sokup muzurluklarınla başını döndürüyordun. Doğrusu, zamanın nasıl geçtiğini bile anlayamacakk kadar odaklıydım her bir zerrene. Her saniye her dakika her saat her gün her hafta her ay sevgim kat ve kat artıyordu. Senin yanında kendimi koca bir dünyayı yöneten savaşçı ZEYNA gibi hissederdim,hissetirirdin . Sanki tüm dünya ayaklarımın altında tüm evren tüm varlıklar benim emrimdeydi adeta özgüven patlaması yaşıyodum ! Bulutlaar mı ? Bulutlar artık beni taşımaktan yorulmuşlardı,sitemleri tüm dünyaya yankı yapıyordu . Ne bencilce bir mutluluktu bu yaşadığımız. Herkesin bildiği ama bizim gizlediğimiz bir harikalar diyarıydı. Sadece ikimiz. Sadece umutlarımız hayallerimiz. Önümüze gelen her engeli yıkmak için sadece bir gülüşümüz yeterdi,sadece bir gülüşümüzle tüm dünyayı alt üst ederdik sadece bir gülüşümüzle tüm insanları aşkımıza aşık ederdik,insanlar evet o kıskanç insanlar aşkımızın o şehvetli halinden çok fazla etkilenmiş olmalı ki şiddetine dayanamayıp tek tek terkediyorlardı diyarımızı... Ah asıl harika olan asıl insanın içini kasıp kavuran o kokundan bahsetmedim. Nasıl olurda bir insan dünyanın en güzel ve en büyülüyeci kokusuna sahip olurdu ? Ve nasıl olurduda bunca mükemmelik aciz bir bedene sığardı ? Söylesene benim sana hissetiklerim aşık bir kızın iltifatları mıydı ? yoksa seni tahminde bulanamayacağın kadar seven bir ZEYNAN ın gücü müydü ? Sen duygularıma v farklı farklı anlamlar yüklesen dahi benim sana hissettiğim duygu ,bir dilencinin kendi karnını doyurup artan parasıylada başka dilencileri doyurdu gibi,sevgiye aç ,muhtaç ve çaresizceydi... Ve çaresiz,utangaç bir o kadarda hırçın olan bu kız,bulutların üzerinden tamda kalbine fırlatılmıştı... Onu sev çok sev ,çünkü geceleri saymazsak daha yedi yaşındayım ve ben dişimi çekerken bulduğum cesareti hala gözlerine bakarken bulamıyorum ...
Seda ÇAKMAK
YORUMLAR
Sevgili Seda.
Sen hiç nefes almadan, dur-durak vermeden yazmışsın ya ben de aynen senin yazdığın gibi nefes almadan dur durak vermeden okudum yazını.
Bu ne be kızım böyle ya...Arada bir paragraf yap, virgülllerde az bier şey dur soluk al...Anladık aşıksın tamam ama böyle kanat takıp uçmaya da gerek yok ki...Yoksa var mı...Valla çooook sene oldu unutmuşum...Demek ki aşk böyle bir şeydi ha...Vay beee baya güzelmiş ...
Bazı yazım hatalarını bu güzel pır pır yüreğin hatırına görmezden geliyorum: Mesela:'' kat ve kat'' değil '' Kat be kat '' olacak...Bir de bu ''de-da'' eklerini yanlış kullanmışsın bazı yerlerde...Bunlara dikkat.
Selam ve sevgilerimle.