- 524 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sen misin?
Dar gelir oldu bana bu sokaklar. Gittiğim yol, yol değil !
Ardımda çığlık çığlığa insanlar. Hepsi bir şey söylüyor. Hangi yöne atacağım adımımı ? Yollarım çelişkiye çıkıyor. Ne vakit geldim ben bu hale? Tuttuğum gül, gül değil !
İsterdim senin yolun bana çıksın hep. Varlığını varlığımda hissedebileyim. Bir çıkarı yok mu bunun ? Bilmem ben bu yolun neresindeyim.
Yakın mıyım sana yoksa sonsuzluk kadar uzak mısın bileyim. Bir düş mü yaşadığımı sandıklarım ? Yoksa hep bir düş kadar uzak mıydın? Öyleyse gördüğüm düş, düş değil !
Düşünüyorum seni öylece, sessizce.. Ulaşmak istiyorum içimdeki karanlıktan, senin aydınlığına. Sendeki aydınlık, aydınlık değil !
Görmek istiyorum yaptığım hataları. Bildiğim tek şey ; farkındalık getirecek beni kendime. Tıkanıp kalıyorum bu arayışta. Soluksuz ardından koşmak yoruyor bu aciz bedenimi. Dayanamıyor kalp çarpıntım buna. Sensiz aldığım nefes, nefes değil !
İki adım ötede, yol ayrımında bir süliet görüyorum. Eğer sensen bu, tutup elinden sürüklenip gitmek ; tüm yaşananları unutmak istiyorum.
Bakıyorum, bakıyorum emin olamıyorum.
Şimdi söyle bana ! Bu gördüğüm sen, gerçekten sen misin ?
01.02.2010
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.