DANS İKİ KİŞİLİKTİR...
Kalabalık çekildi ve pistin ortasında ikisi kaldı sadece.Duydukları bildik melodiyle,dansetmekteydiler giderek artan tempoda...Müzik,ayaklar eller,gözler hepsi birbirine kaynaşmaktaydı an be an.kadın dayanamadı.Saçından çekti attı bağladığı örtüyü.artık çok daha özgürdü. daha bir güvenle devam etti dansa.Öyle ki,müziği bile duymaz olmuştu kulağı.kendi melodisiyle,çılgınca dansetmekteydi şimdi.Ve onlarla birlikte gölgeleri de...Sonra birden sendeledi kadın.Ayağı bir şeye mi çarpmıştı ne?Baktı,hiç bir şey yoktu.Spotlar altında yanlızca ikisi.Devam etti.Birden,sanki birisi ayağına basmış gibi geldi.Eğildi,baktı,kimse yok.sadece ikisi...O ne?Gölgeler..Gölgelerdeydi sorun.Artık üçüncü bir gölgede katılmıştı dansa.Tam dans da denmezdi ya.Hep yanlarında,biraz arkada,ama sinsi sinsi takipdeydi.Kadın sordu erkeğe bu ne diye.Bilmiyorum dedi adam.Sadece bir gölge.Belki yolunu şaşırdı da geldi bizim dansımıza.merak etme gider az sonra..Devam ettiler yeniden.Kadın artık kendi melodisini duyamadığından,uzaktan gelen ezgilere göre dansediyordu.Önce daha bir yaklaşarak dans etmeyi denediler.Gölge de yaklaştı.Öyle ki ne kadar yaklaşsalar,gölge yine de aralarına girmenin bir yolunu buluyordu.İki ileri bir geri dansetmeyi denediler.Gölge belki de sıkılır,bırakırdı takip etmeyi...Olmadı.Öylesine meşguldüler ki gölgeyle,iki geri bir ileri gitmekteydiydiler şimdi.Sanki adam hem onunla,hem gölgeyle dans ediyordu.Kadın kafasını kaldırdı ve taa gözlerinin içine baktı adamın,son bir umutla.Ne ki,gölgenin karanlığında,göremedi kendini.Denedi,denedi...nafile.Sessizce,sıyrılıverdi adamdan.Bıraktı elini..Dans iki kişiliktir diye mırıldandı sessizce.....Ve yürüdü,gitti.......(Rezzan)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.