MADAM CARLOTTA
Fonda Une Histoire D’Amour… Bir elimde kadehim, içinde tüm duygularım rengi kırmızı!
Tutkularımı yudumluyorum yavaş yavaş… Kısa bir bakış atıyorum ona. Fark ettirmeden… Arkası dönük, elinde kadehi, tutkularını yudumluyor yavaş yavaş… Gözleri kapalı olduğu halde camdan dışarıyı seyrediyor, dudaklarında bir tebessüm…
O kadar benim, o kadar ben ki o anda, uzanıp öpmek istiyorum onu, tutkularımı akıtmak dudaklarının arasından…
-Ben de, diyor. Şaşırmıyorum, dudaklarım tebessüm etmek için kıvrılıyor. Onun tebessümünün aynısı… Gözleri hala kapalı, biraz daha hissediyor şarkıyı, elinde tutkuları…
Gözlerim kapalı, biraz daha hissediyorum şarkıyı, elimde tutkularım… Elimi tutuyor hayalimde, çekiyor kendisine, başımı göğsüne yaslıyor. Kalbinin atışı elimin altında: Sıcak, hızlı!
Gözlerimi açıyorum, eli belimde, kalbinin atışı elimin altında: Sıcak, gerçek! Kokusu, baştan çıkarıcı…
Sözcükler yok aramızda, dillerimiz lal… Tek bir dokunuşla seviyoruz birbirimizi, hiç dokunmadan belki de!
Oturmak geçiyor içimden, başımı omzuna yaslamak, gözlerimi kapamak bir geceye onun kokusuyla.
İki parmağının arasına alıp çenemi, başımı kaldırıyor. Gözlerimde o, gözlerinde ben… Yanağıma dokunmakla dokunmamak arasında gidip geliyor, titriyorum. Elimden tutuyor sıkıca, diğer elimde hala tutkularım… Şarap rengi koltuğa oturtuyor, başım omzunda. Saten elbisemin çıkardığı hışırtı şarkıya karışıyor ve ben gözlerimi kapıyorum bir geceye onun kokusuyla: Keskin, acı verecek kadar keskin! Tekrar kıvrılıyor dudaklarım tebessümün kucağına. Merak ediyorum, parmaklarım dudaklarını buluyor: Kıvrılmış bir tebessümle! Burnumu yavaşça boynunda gezdiriyorum, kaşlarım çatılıyor, içim titriyor, acı çekiyorum! Kokusu…
Yavaşça boynumda geziniyor, kaşları çatılıyor, içi titriyor, acı çekiyor! Kokum…
Sözcükler yok aramızda, dillerimiz lal… Parmak uçlarımızla seviyoruz birbirimizi, hiç dokunmadan belki de!
Fonda Une Histoire D’Amour … Konuşmadan seviyoruz birbirimizi, konuşmadan sevişiyoruz…
Yer Paris, yıl 1979…
HİLAL BAYRAM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.