- 693 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Suriye ve Türkiye'nin " BULAŞIK SULARI."
Suriye ve Türkiye’nin BULAŞIK SULARI....
23 Temmuz 2012 Pazartesi, 12:54 · tarihinde Meral Adak tarafından eklendi
Her ülkenin; sevdasını "Vatan- Bayrak- Toprak" diyerek haykıran yürekli sevdalıları olduğu gibi/
Ülkesini üç kuruşa, beş kuruşa, bir torba kömüre veya bir vaat, bir söze satabilecek; kişiliksiz, kimliksiz, köksüz- Vatan Hainleri- de vardır maalesef!!
Vatan sevdalılarını, topraklarından ölüm bile ayıramaz asla!
Ve bu sevda gözlerinden öyle kıvılcımlar saçar ki, bu kıvılcımlar yaygara yapmadan, sessiz ama bir o kadar da ’hain gözleri kör edecek güçte’ -AYDINLIK BİR VAKUR DURUŞ-TUR...
“Toprağından bir çakıl taşı alayım” veya “Vatanında bir hainlik yapayım, beni görmezden gel . Ben de sana bir hazine bağışlayayım” demeye dahi cüret edemez; dünya üzerinde hüküm süren o en acımasız EFENDİLER!!
Oysa, her ülkenin öyle vatan hainleri vardır ki, bunlar yalnız kendi ülkelerini satmakla kalmaz tüm dünyanın “Bulaşık suları” olmak için de daimi adaydırlar; tavırları ve söylemleri ile.
Bu bulaşık sularının gözlerinde aciz, kaypak ve şeytanca bir parıltı vardır daima “Ben şeytana pabucunu ters giydiririm” der bakarlar hep; söylemleri mütemadiyen ajitasyon dolu olsa da..
Oysa, sürekli zigzaklar çizerek gittikleri o yolar da, kendileri şeytanın kıçında kaybolmaya mahkumdurlar /bilemezler!!
İşte son günlerde sınırlarımıza konuşlandırılan -Suriyeli Sığınmacılar! - Her şakşakçı ya çanak tutup, dünyanın tüm kirli işlerinde kullanılmaya müsait BULAŞIK SULARI nın -Suriye Kimlikli- olanlarıdır yalnızca.
Tıpkı Türkiye’den tüm dünya ülkelerine sırf -aklınca daha rahat yaşamak adına- kapağı atmak için “Mağdur edildim, sığınmacıyım” diyerek giden ya da kaçan binlerce sığınmacı gibi yani , Türkiye’nin BULAŞIK SULARI gibi işte-
Şimdi, kendi ülkesini sırtından vuran hainler, sığındıkları ülkeye ne kadar faydalı olabilir sizce?
Veya şöyle sorayım; Suriye’nin gözü aç, hain ruhlu ,kalleş teröristleri yani -BULAŞIK SULARI- Türkiye’ye ne kadar yar olur, oluyor, ya da olacaktır!?
Sanırım bunu bilmek için müneccim olmaya hiç gerek yoktur!!.
Birilerine göre ‘Zavallı, mağdur sığınmacıları’ yani “Suriye’nin Vatan Hainleri yani TERÖRİSTLERİ!” nin dün, Kilis’in Öncüpınar Sınır Kapısı yakınlarındaki konaklama tesislerinde oluşturulan konteyner kentte çirkin olaylar çıkarmaları yalnızca o, çirkin yüreklilerin -malumunun ilanıdır- bence..
Şimdi “Biz acıdık ve sığınma verdik ama Suriye Halkı bize hainlik etti . Bunlar zaten hep kalleşti , haindi!" derken lütfen elimizi vicdanımıza koayarak veya hiç değilse iki kez düşünelim ama sağduyu ile ..Suriye’nin onurlu, vatansever halkı asla sığınma talep etmez, sığınmacı olmaz , kendi topraklarında “gerekirse” ölümü bekleyecek kadar onurludur ve sığınmacılarla birlikte anılmak dahi istemeyeceklerinden adım gibi eminim!..
Her ülkenin onurlu vatanseverlerinin yaptığı gibi "Gerçek Suriye Sevdalıları " da tıpkı "Gerçek Türkiye Sevdalıları" nın Türkiye için koşulsuz ölebileceği onurla! beklemektedirler ölümü...
TARİHLERİ BOYUNCA ZALİMLERİN ,ACIMASIZ GÜÇLERİN, KAN EMİCİLERİN ÜLKELERİ ÜZERİNDE OYNADIĞI "KİMBİLİR BU KAÇINCI OYUN"UN BİLİNCİDE OLARAK!!..
Yüce Rabbim kullarını farklı din, dil, renk, ve ırklara ayırarak yaratırken "Birbirlerinden daha üstün olsunlar" diye yaratmış olabilir mi? Bence, asla!!
Her ayrıntıyı bunca adil ve ince bir çizgide yaratan yaratıcımız isteseydi , tüm dünyayı tek renk veya tek bir çizgide yaratamak "kolaylığından" acizmiydi?!
Haşa!!
Bence "Bunca farklılığa rağmen! Birbirini en iyi anlayan, birbiri ile en güzel şekilde entegre olabilen ve "benim dünyayı yarattığım güzellikleri örnek alarak , daha da güzelleştirebilen ’İYİ’ insanlar " veya "tam tersi davranışlarda bulunarak, hayatı yaşanılmaz kılan ’ KÖTÜ’ insanlar" olarak ayırıyordur, ayıracaktır;EMİNİM!!.
Allah daima iyilerle birlikte, iyilerin yar ve yardımcısı olsun..
Meral Adak..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.