- 762 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK HİKAYEM...
İlk aşkımla karşılaşmam tamamen bir tesadüftür. Bulunduğumuz semtte yollar yeni asfaltlanmıştı. Büyük bahçemizin çıkış kapısı bu asfalt yola açılırdı. Gece yağmur yağmış asfalt yol tertemiz olmuştu. Yola çıkarak kaldırımın kenarına oturmuş düşünüyordum. Bir ara sol taraftan hoplaya zıplaya gelen bir kızı fark ettim. Önümden geçerken bana gülümsedi. Çok güzel ve sevimli bir yüzü vardı. Önümden geçip sol yandaki çayır içine saptı ve karşımızda ve çayırın sonunda görünen yeni yapılmış bloklardan B Blok kapısından içeri girdi. O gün ve takip eden günler kendisini görme fırsatım olmadı. Hem İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik-Fizik bölümüne devam etmem ve hem de Cağaloğlu’da bir matbaada çalışmam sebebiyle mahallemizde pek bulunamıyordum.
Bahse konu ettiğim konutlarda C Blokta Orhan isimli arkadaşımın yalnız yaşayan İtalyan asıllı sevgilisi Nikoletta otururdu. Arkadaşımla tatil günlerinde buluşur Nikoletta’ya giderdik. Yine orada olduğum bir günde o şirin kızın önümüzdeki yoldan bizim giriş dairesine bakarak aşıklar yolu denilen tarafa hoplaya zıplaya yürüdüğünü gördüm.
O an yüreğime aşk ateşinin düştüğü an olmuştur. Birkaç gün sonrada aşıklar yolunda karşıdan bana doğru geldiğini gördüm. Baharların açtığı bir mevsimdi. Pembe çiçekli kocaman bir bahar dalını kırarak kendisine armağan ettim.
Aşıklar yolu iki taraflı ağaçların tünel gibi kapattığı gölgelik, dar, kıvrımlı toprak bir yoldu. Kız 16 ben 22 yaşındaydım.
Karşılıklı evlerde oturduğumuzdan arası epeyi mesafeli olsa da pencerelerimizden birbirimizi rahatlıkla görebiliyorduk.Bunu fırsata dönüştürerek,gece geç saatlere kadar kutular dolusu kibrit çakarak mutluluğumuzu paylaşırdık.
Sonunda birlikte yaşanan güzel günler erken bir evlilik getirdi.
Hikayemin sonu ise ayrılıkla sonuçlandığından yaşanan mutsuzlukları hatırlamak istemiyorum.
Gerçek aşklar böyle güzel anılarıyla hatırlanır.
Hatıralarımı Anılar isimli şiirimle noktalamak istiyorum...
Anılar...
Belleğimde canlanan anılar,
Kalbim dopdolu...
Güzellikler ak bulutların gerisinde,
Hayal meyal...
İçimde bir hüzün,
Biraz da pişmanlıklar var...
Git desem gidemez,
Dön desem dönemez ki,
Sevdalar.
Güzellikler ak bulutların gerisinde,
Hayal meyal...
İçimde bir hüzün,
Biraz da pişmanlıklar var...
Seha Özköse
Yakacık-Kartal 4 Mayıs 2012