- 747 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Öylesine Bir Gece
Fotoğraflar kalır sonra geriye.
Hiç kimse olamaz bir daha o fotoğraflardaki. Yerine birilerini koymaya çalışırsın, en azından birkaç özelliği olsun istersin, birkaç özelliği olan kişileri de bulursun bazen onun bütününü ayrı ayrı kişilerde bulursun. Ama asla onu bulamazsın.
******
Yirmi Üç Temmuz İki Bin On İki 13 15
Nevin Akbulut
YORUMLAR
Bu yazıyı ilk yayınlandığında okudum.Yorumumu sona saklamak istedim.Sonra baktım yorumsuz çok pişman oldum.Şimdi keşke dedim o gün yazmış olsaydım yorumumu dedim.
Bir yanımız eksildikçe eksilirken, bir yanımız onların yokluklarından kalan hüzünle katmerleştikçe katmerleşir.
Gidenlerin gelmeyeceğini gerçeği ise hep yüreklerimize derin çizgiler açar. Onlarla geçirilen zaman ortalıkta yanımızda gezinip durur.Bir zamanlar üstünde nice güzel gülüşlü sohbetler yapılan banklar , yürüyüş yapılan caddeler sokaklarda kalmıştır sevdiklerimizin izi. Şimdi banklara, caddelere sokaklara başkaları ortak oluyordur.
Ama hatıralar her şeye rağmen siyah beyaz bir film gibi çekip gidenlerin matinesindedir. An gelir ansızın bir gece uyandırırlar.Yanık kalmış hatıralar harlanır dumanı isa göz yangını pencerelere takılır.Yağmur kaldırımları gözler ise boş bakışların dayandığı pencereleri ıslatır. Hıçkırık içe çekilip sessizliğine gömülür.
Yitim gidenlerin anıları canlanırken işte o vakit bir boşlukta kalır ruh.Bakar bakar dalar çok uzaktaki bir zamanın kirpiklerine takılıp kalır.....
NEYSE YİNE ÇENEM DÜŞTÜ....
İŞTE BAK DEDİĞİM GİBİ SİZİN YAZILARINIZ NE ÇOK ŞEY SÖYLETİYOR....
YÜREĞİNE SAĞLIK ....KOCAMAN KUTLUYORUM....
Kıpkırmızı
En güzel yorum yürekte hissedebilmektir...
Bilmiyorum yazdıklarımla bir şeyler öğretebiliyor muyum? ama dilerdim bunu, öğretebilmeyi, en kutsal meslek bence... Belki bu yaştan sonra da öğretmen olabilirim :))
Sizin çeneniz düşmüyor, bence yüreğiniz düşüyor...
Hissetmeden yazılmaz ki...
Asıl ben yüreğinizi kutluyorum...
Sevgi ve Saygılarımla,
DİLEK YILDIZI
Yazınızdaki duyguların aktarılışı bile bana çok şey öğretiyor.O yüzden siz öğretmenim oluyorsunuz bu durumda :-))
Yorum konusunda o an yazacaktım.Çünkü yazıyı çok beğendim. Nedensizce bekleyiverdim birden..Bu yazıda diğer yazıların kadar duygu yüklüydü.San ki rumuzunla eş değer olacak kadar....