- 443 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YANAŞMA SEVDALARIM
Yaş yok gözlerinde ben onları dalgasız o mutsuz sevdiğim denizime benzetiyorum , ne kadarda duygu yüklüymüşüm.Ardı sıra, defalarca ve farklı, her sabah uyandığımdaki kadınlarıma bakıyorum, pazar kahvaltılarımdaki o mutluluğum gibi.
Sokaklarda dolaşıyorum , bir macera perest gibi , yastığımı düşünüyorum akşam gelsede hepinizle sevişsem hiç bitmese benim kasıklarımdaki titremeler.Bir ud çalan adama rastlıyorum bana kırmızı gül ’ü çalıyor kendimden geçiyorum, eğleceli insanları ben sevemiyorum, ya mutsuz ya da umutsuz olacaklar.Çünkü ben onları gördüğümde daha bir hırslanacağım, güç alacağım (teselli ’de olmasa yaşamam herhalde) yaşayacağım...
Öğlen geliyor, bir camiye giriyorum yine bir tabut ama etrafında kimse yok şaşırmıyorum benim gibi oda düşleyip göçüp gitmiş.İçimde bir namaz aşkı canlanıyor, beni heyecanlandırıyor bu, şaşırıyorum kendime, sahiden ben hem size hemde inançlarıma yaklaşıyormuyum? Baş döndürücü umutlarım beni ayakta tutan herşeyim.
Kayığımın yanına gidiyorum, işte orada anılarım beni boğuyor istemediğim hayallere dalıyorum.Çileden birazda...
Ayrılıyorum o hatıralarımdan ben gerçeği düşünmeliyim daha düşüncelerimi yayacağım ne bu sevgili düşünmeleri hemde hiç yokken beni bu umut yaşatmaz (aslında yalan söylüyorum) yaşatamaz.Gözlerimi kıstığımda yağmur bana farklı kareler gösteriyor, yalansız , kayalıklarda gitar çalan bir adam biraz ileride sevgilislye oynaşmak için bekleyen çocuk (benden bile büyük ama öyle naif ki )bende uzamış saçlarımı topluyorum, sirozdan öldü ölecek (artık yaşamıyor) bir gözü şişmiş...
Evim derdim işte burdayım evimde.Üşüyorum dışarıda daha akşam üzeri
galiba erken yatacağım, hızla fotoğraflara bakıyorum yeni yüzlerde sevmem gerekecek bunu anladım.Belki bir rum kızı belki bir ermeni sahiplenmek değil derdim beni aldatsınlar isterse hiç mi hiç üzülmem buna yeterki yanımda olsunlar bu düşler beni mahfedecek.Tüm iş bunda yeterki gerçek olsunlar.
Bıktım bu hayallerimin ben uyuduğumda uzaklaşmalarına, sabah hiç biri bana kahvaltı hazırlamıyor, hep ben onlara sarılıyorum (aslında emrediyorum) dedim işte gerçek olsunlar , yanımda yürürken yağmur bana izlerini belli etsin.Bunu isterim hem bu namaz aşkı bana öyle gerçek bir his verdiki umuyorum , yağmur yıkasın saçlarını beni aldatsada olur.
Nedenli sevebilirm kendimi sadece yanımda yaşayan birini isterim.
BÜLENT YALÇINKAYA