- 2596 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bakmak Değil Görmek Gerek
BAKMAK DEĞİL GÖRMEK GEREKİR
Her şeyi bildiğiniz zannederek hareket eder yamulursunuz.Bazen bilmediğiniz şeyler olduğunu kabullenmek gerek aynen bir resme herkesin bakım en güzel detayı sadece bir kişinin görmesi gibi.
Bazen düşünmek gerek her gözü olan görüyor mu?Tabi ki hayır gözü olduğu halde kör olan yok mu?Her şey Yüce Yaradanın (tabiri cazisse) elinde değil mi?O zaman nedir bu hırs.
Sevdiğim bir insanın çok güzel bir sözü var ve her zaman der ki ’elinde olan ne varsa ver ki Allah (c.c) senden razı olsun işte o zaman cennetler sana çok basit gelir’.Bu yüzden bir yetime bir fakire bakmak yermez görmek gerekir.Yetimi görmek ihtiyaçları görmek gerekir.Uzatmak gerekir elini.Farz edelim ki bir evladınız var kuyunun içine düşerken tutunmuş kuyunun dibine.Sizden yardım bekliyor.Eğer sen kuyuya bakarsan göremezsin görmek için kuyunun dibine bakmak gerekir ve ona elini uzatman gerekir.
İşte gördüğün yada göreceğin yardıma muhtaç kişilere de elini bu şekilde uzatman gerekir. Evladınmış gibi...Onun yerinde yarın sen olacakmış gibi...Can gibi...Canan gibi...Fahri Alem (s.a.s) gibi içten gönülden olmak gerekir.
Bakmak ve Görmek Gerekir