AŞK'IN MUHABBETİ
Sevgi her ortamda dile getirildiği halde hala anlaşılamamış garip bir duygu,sevgili ise her bireyin ağzında şekerli şekersiz diş çürüklerini önleyici çiğnendikten sonra bir kenara fırlatılıp atılan,zevk unsuru bir tutku sanki...bu nasıl bir anlayıştır bilinmez...
Günümüzde sevgi parayla pazarlanan ucuz ve iğrenç bir şekilde alış verişi yapılan,bir mal görünümünde...Üstelik bu çirkin görüntülerin birçok insan tarafından onaylanışı ise işin ayrı bir boyutu.Kanıma dokunmuyor desem yalan olur...
Sevgisine sahip çıkmayan insani duygulardan yoksun,birilerine gıpta ile bakanlara ne demeli.?. Oysa sevgi samimiyetin güvenirliğin kısacası manevi uzuvların dışa açılımı değil midir.?.
şahsi çıkarlar yüzünden kirletilen bedenlerin ismi ne zamandan beri sevgi olmuştur...Bunu da anlamakta zorlanıyorum doğrusu...
Şairlerin şiir’lerinde dile getirdikleri,ressamların tuvallerine resmettikleri,yazarların sayfalar dolusu anlattıkları sevgi değildir de nedir.?.İki ayrı cinsi birleştiren,anayı babayı evladına yaklaştıran,zenginle fakiri birbiriyle kucaklaştıran,doğadaki hayvanları birbiriyle koklaştıran şeyin adına ne demeli acaba.?.
Yazılı ve de görsel basından etkilenip,aldanıp aldatmaya her dem müsait,saf ve temiz hisler besleyen insanların bir takım çirkinlikler içerisine itilmesi arzu edilen bir durum olmasa gerek bunun hiçbir getirisi olamaz...Eğer ki bizler art niyetsiz birbirimizi sevebiliyor isek,bunun İlahi aşk’ın emri olduğunu bilmeliyiz...Yüreğimize bu mükemmel hissi veren Rab’bimize binlerce teşekkür diyebilmeliyiz...
Bugün SEVGİLİLER GÜNÜ hadi bir iyilik yapın kendinize...birbirinizi karşılıksız sevmeyi öğretin yüreklerinize...
Sevmeyi sevmekten yorulmuş olsa da yüreğim...sevgi adına yüreğime vurulan her darbede yeniden yapılanıp hayata geri döneceğim...çünkü bu hayat insanların bana lutfettiği değil Rab’bimin aciz kuluna karşılıksız verdiği armağanı...
Aşk hüsrana uğratır,bedel ister öderim
Zehr eder hayatı,çilesini çekeim
Dönülmez yollara iter
Ruhuma eziyettir nimeti
Silik gönüllere resm eder
Ne güzeldir AŞK’IN MUHABBETİ
YORUMLAR
Sevmeyi sevmekten yorulmuş olsa da yüreğim...sevgi adına yüreğime vurulan her darbede yeniden yapılanıp hayata geri döneceğim...çünkü bu hayat insanların bana lutfettiği değil Rab’bimin aciz kuluna karşılıksız verdiği armağanı...
Yüreğinizin sevgiden vazgeçmemesi....yorulsada direnmesi ne güzel...olması gereken bence...
Paylaştığınız için teşekkürler.
Kutladım yazarı..
Sevgiyle..