- 561 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ulan, Köpoğlu :))
Akdeniz de yine şafak doğdu.Nar rengi bir ışıltı denizin tenini okşuyor. Müthiş bir manzara..Deniz, pırl pırıl ve çarçaf gibi serilmiş beni bekliyor.
Her zaman ki gibi erken saatte sahildeyim.Çevrede üçü bayan beş turist var. Bir de ortalıkta tasmalı bir köpek dolaşıyor..Olabilir..Normal falan diye düşünür iken, köpek önüme geçip bana havlamasın mı..
“Ulan, git oğlum işine..Denize gireceğim”
Yok hayır, önüme geçip havlamaya devam ediyor..Her halde dedim kendi kendime bu köpek denizdeki tombul bacaklı Rus bayanın olmalı ki korumak istiyor..Sahil boyu biraz yürüdüm.Ardım sıra, deniz tarafında hem de suyun içinde havlıyarak geliyor.
Hımmm..anlaşıldı bu köpoğlu köpek bana kafayı takmış.
Denizdeki Rus bayan turist olanları görünce kah kahalarla gülmeye başladı...
Ulan eşşoleşşek, beni rezil ettin be !
Tekrar en başa dönüyorum..Hayır, yine aynı..Yerden deniz taşı alıp denize atıyorum. “Cupp !” diye taş düşerken köpek bir iki hamla yapıyor fakat akabinde yine bana dönüyor..
“Hav hav !”
Denizdeki Rus bayan gibi diğerleri de gülmeye başlıyorlar..Ellerimle denizdeki Rus bayanı işaret edip yüksek sesle köpekle konuşuyorum.
“Ulan hergele ! Bak bayan seni çağırıyor, gitsene !”
Bayan köpeğe Rusca “Gel” dercesine bir şeyler söylüyor..Sanki anlayacak..Türkçeden anlamıyor ki Ruscayı bilsin :))
Baktım bu köpekten kurtuluş yok. Ona artık kızmaya başladım Ama kızdığımı belli etmemem lazım..Neme gerek köpek bu, bakarsın gerilen yüz hatlarımdan bi anlarsa..yandık valla :))
En sonunda sahile oturup yanıma çağırdım..Öyle ya arkadaş benimle bir derdin varsa buyur anlaşalım..Onunla sohbete başlıyorum..
“Ulan oğlum önünden kemiğini mi aldım ? Yok..Anana avradına küfür mü ettim ..yok..Birlikte tavla oynadık da zar tutup seni mi kandırdım ? değil..”
Bu sıra benim hareketlerimi gören Rus bayan öyle bir gülüyor ki denizde az kalsın boğulacak..
Neyse..Ben köpeğin boynunu okşar iken yüksek sesle konuşmaya devam ediyorum. İnanın aynen böyle oluyor..
“Ulan hergele ! Sana ne zararım oldu ki beni denize sokmak istemiyorsun ? Deniz babayın malı mı lan !”
"........!"
Dedikten sonra sinirli bir şekilde ayağa kalkıyorum..Kalkıyorumda sanki bir süredir başını okşadığım ve sohbet ettiğim köpek o değil..Yine önüme geçip,
“Hav hav hav !” demesin mi..
Denizde ki Rus bayanı birazdan kesin olarak hastaneye götürürler..Çünkü gülmekten baygınlık geçirecek..
Sahilde ki özel emniyet görevlisi nereden bulduysa bana bir ip uzatıyor
“Abi köpeği bağlasana”
Tövbe tövbe ! Ulan cesursan sen bağla..Baksana beni denize bile sokmuyor. Hani o değilde denize gelen insanlar çoğalmaya başladı ama bu hergele hiç kimseye bir şey yapmadan sadece bana havlıyor.
Ona kızdığımı belli etmeden ya Allah ! deyip yavaşça denize giriyorum.Girmemle birlikte kulaçlarımı hızlandırdım.Galiba dün en hızlı kulaçlarımla denizin ortasında ki koruma ipinin oraya bir solukta vardım. Ulan ne yüzücüymüşüm be ! Yarışmalara katılsam kesin birinci olurdum :))
Denizde yüzen Rus bayan bir köpeğe, bir bana bakıp bakıp gülmeye devam ediyordu..Ben de gülmeye başladım.. Eeee artık açıklardayım..Biliyorum ki köpeğin yanıma gelmesi imkansız..Öylesine çok güldüm ki koruma duba ve ipi olmasa boğulurdum valla :))
Afacan köpek mi ?
Bakdı ki beni elinden kaçırdı..Biraz aşağımızda ki tatil köyünün plajına gitti..Uazaktan havlamasını duyuyordum Galiba benim gibi saf bakışlı bir hıyar bulmuş olmalı..:))
Ben denize aşığım..Tıpkı o tasmalı köpek gibi..:))
Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.