ÖYLE İŞTE
kendimle kendimin uğraşı hiç bir dış faktör yok...bazen olur ya, bıkmışlık ve duyarsızlıkla doldurursun heybeni, yüklenirsin, ağırlığı ezer ruhunu ama sen of demezsin işte öyle öyle ....... hüzün çoraklanır yüreğine, sen fark etmeden kendi başınayken bu halde , dostlar der ne o neden böyle ve sen hazırsındır bir tek söze, bütün birikmiş olan göz yaşlarını salmaya ve de olur işte içten bir ne haber sözü elinde olmadan işler o kasvetli gönlünün en derinineeee..... ağlarsın sessiz sesiz arkanı döner ve çekip gidersin ......... Bu defa sakladığınsa, ayıpmış ve zayıflıkmış gibi, zaafım dediğin göz yaşlarındır...... öyle işte öyle.......
YORUMLAR
RABBİM İNSANIN YÜREĞİNE ÇOK FAZLA YÜK VERMESİN VE EZİLMESİN YÜREĞİİNİN AĞIRLIĞINDA VE GÖZLERE EP YAŞ DOLDURMASIN HÜZÜN HEP HÜZÜN
SEVGİLER
inci*
Rabbim iç huzurları daim eylesin. Zaman en iyi tedavi edicidir.
Sevgimle
Altı satırda adeta insanın özünü özetlemek işte böyle olur...
Ayrıca bu sayede sayın Davidoff'un yorumunu okudum bayıldım! Neler oluyor bu ülkede neler....
Ömrünüze bereket
inci*
Sevgili inci, geçenlerde birisi benim nick name'mim sonunda off var diye uyardı.
- Günah dedi, değiştir bunu.
Olur padişahım dedim bende, zaten benimde hiç aklım çalışmaz ya böyle şeylere. Neredeyse günah olan şeylerin üsüne boya sürücem ki, belli olsun. O yüzden diyorum ki canınız sıkıldıkca Davidoff diye beni çağırın ki hem off çekmiş olursunuz, hem de ben az buçuk kulak testine tabi tutmuş olurum kendimi. Bakalım kulaklarım çınlıyor mu, çınlamıyor mu ?
Hoş kalın, hoşlukla kalın.
inci*
Desene ben senin kulaklarını çok ama çok çınlatacağım..
Dafidoffffff
sen çok yaşa benim tatlı yazım dostum..
sevgim ve selamlarımla daiama
Aglamak güzeldir,iyi insanlar aglar sadece,
harikaydı,tebrikler,sewgler..
inci*
Rabbim hepimize herşeyden yaterli versin, fazlasını kaldırmıyor bu Yürekler.
sevgimle kal daima.
Sevgili Naz,
Tanrı ,neden insanları yaratırken ,ruhunu ve bedenini ayrı ayrı imal etmemiş dersin?
Sadece,ruhsuz bir beden veya bedensiz bir ruh, olamaz mıydı?
Kadın erkekte, erkek kadında boğulup duruyor. Birkaç dakikanın ötesi hep ızdırap, hep hüzün,hep gözyaşı.
Bir birimizi tamamlamamıza ,tabular töreler, bazen açlığımız mani oluyor. İyiler ,içine atıyor, dişliler ,dışarı vuruyor.Bitmez, tükenmez ,aşk ilişkileri işte.
Kaçsan kaçılmaz, yanaşsan içine çeker de, mazallah kurtulamazsın. Koy hötüne gitsin ,gidebildiği yere kadar. Düz gelirse şükret, yan gelirse isyan.
Allah ,kalbi olana sabır versin bari. İbneliklere dayanacak.
Sevgiler Kardeşim.
inci*
Sebebi belli işte, canımız yansın ve üzülelim diye böyle yaratılmışız. Aşk ilişkileri bitmiyor haklısınız. Ama insanın canını başka şeylerde yakıyor. Kayıtsız kalınılmak, yaptığın işte istediğin başarıyı yakalayamamak, yaşanılan hayal kırıklıkları vb.
Yada hiç bir anlamı olmayan, sebebi olmayan can sıkıntısının ağırlığı yakıyor canımızı..
Allah herkese yaşadığı her türlü zorluklrda dayanma gücü versin... Aminn
Ve size de iç huzur ve sağlık versin Sevgili abicim.
öylesine karalanıp tesadüfen asılan bu yazımı okuma zahmetiniz için teşekkür ederim. Pasifleme ve silme şansım yoktu kaldı öylece.
Sevgiler abime çokcasından.
Değerli Arkadaşım.
Nasılsın? İyi misin?
Bak ağla diye sormadım ha..Merak ettim gerçekten de iyi olup olmadığını.
Selam ve sevgilerimle
inci*
Dün ağladım ya bu gün daha iyim.
Teşekkür ederim Öğretmenim. İyim şükür. İnsan Hali hani bazen olur ya; dünya da kimsesizmiş gibi bir hisle mahsumlaşırsınız.işte öyle bir şeydi geçti...
Saygımla ve selamlarımla Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
sami biberoğulları
Kendini koyverme...Biz varız en azından.
Sevgili İnci zaman zaman hepimizi kaplayan gariplik ve çaresizlik sizi sarmış.
Öyle iyi anlıyorum ki bu duyguyu, içten bir selam sizin gözyaşı sağnağına tutulmanıza sebep olur.
Size iç ferahlatan bir merhaba ve yüce Rabbimin en güzel selamını yolluyorum.
Gam ve tasa,şu mübarek Ramazan ayı hürmetine, sizden uzak olsun.
Ferah günler dileyerek huzurla kalın, arkadaşım.
inci*
Bende yüreğimden teşekkür ediyorum. Selamınızı aldım ve içimde huzur oldu Mevlam korusun sizi değerli dost. orucunuz makbul ramazanınız mübarek olsun.. Anlaşılmak çok güzel.
Sevgimle daima Handan Hanım.
handan akbaş
Yağmur yüklüdür bulut.Grisinde saklar damlaları.Sonra dökecek yer arar.Bir tepenin ardına saklanır döker içindekileri rahatlamak için.Ama yetmez çünkü taşıdığı ruh bile kendinden ağırdır. Oysa bulut kafasını kaldırsa kendiside mavi kadar hafif kalacaktı boşlukta... utanmadan,zayıflık sanmadan her yerde gönlünce ağladığında, kendi kalkanının kendine ağır geldiğini o an anladı bulut.
saygılarımla...
inci*
Geldiğin için sağol sen. İçim öylesi garipti ve bir merhaba, nasılsın diyen candan bir selama ağllayacak kadar Garip.
İyi kal sen daima.
DİLEK YILDIZI
saygıdeğer "inci* " siz iyi kalın ki bizde iyi kalalım....
Tüm hüzünlerinizin dağılması dileğimle...
inci*
İyi kalın daima.
inci*
Saygım ve sevgimle. İyi Kalın daima.
Gözyaşı dökebilmek en erdemli davranışlardan biridir Naz Hanım. Asıl zor olan ise ağlayamamaktır.
İçten, samimi yazınızı beğenerek okudum...
Yürekten kutlarım...
Hayırlı ramazanlar, hayırlı geceler dilerim...
Saygılarımla...
inci*
Bazen ağlamak zayıflıkmış gibi geliyor ve o göz yaşlarını saklamak için kaçıyor insan.
İlginize teşekkür ediyorum.
İyi Kalın daima.