- 1987 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
Bunalım
Camla kaplı odanın içindeki kuzgunlar birer birer camlara çarpıp düştüler. Gecenin karanlığında bir müzik kutusu masanın üzerinde dönüp durdu. Ağaçlar ise ay ışığında suyun derinliklerine doğru ters dönmüş biçimde sallandılar.
Kadın tahta kanepenin üstüne kıvrılarak düşündü.
‘’ Su mavi kuzgunlar siyah ‘’
Ellerine baktı. Cama çarpıp düşen kuzgunların kanamaları avuçlarına akmıştı. Hızlı nefes almaya başladı.
‘’Üzgünüm, benim yüzümden …’ dedi.
Kıvrıldığı tahta kanepeden aniden kalktı. Yerde yatan siyah kuzgunların patlayan gözlerine baktı. Aynanın karşısına geçti. Kanlı eliyle gözlerini çıkarıp bir kuzgunun göz çukuruna yerleştirdi.
lacivertiğnedenlik
www.youtube.com/watch?v=jG477wDUZ_Y&feature=related
YORUMLAR
lacivertiğnedenlik
.
"Bunalımdayım" derken sana inanmadığım için beni affet dostum.
Sevgiler.
lacivertiğnedenlik
Çok teşekkürler
Aynur Engindeniz
Ah o göz göre göre kayanlar...Bunu benden iyi çok az insan bilebilir Aysu. En yakın arkadaşımın "öldürülecekelr listesinde" ikinci sırada olduğumu öğrendiğimde iki ay akıl nasıl bir şey diye kafamı duvara vurdum.
İlle eleştir diyorsan hayal gücü son derece mükemmel. Fakat Kısacık öyküde ardarda dizilen "...yordu"lar beni yordu:) Yüklemleri kafiye gibi değil de, daha öyküce sıralayabilirdin canım. "Göz çukuruna gözler" İlhan Bey'in iyi yakaladığı bir nokta.
Sen gerçekten "sınırsız" dedikleri hayal gücüne sahipsin. Hem çok yönlüsün, hem de sınırsız...Şiirlerini daha çok beğeniyorum, ama öykülerinde de ufkum açılıyor.
Bir daha sevgiler toprak kokum...
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
Aynur Engindeniz
Yeni halini de bir okuyayım, oh canıma değsin :))
Aynur Engindeniz
lacivertiğnedenlik
‘’Üzgünüm, benim yüzümden …’ dedi.
Kıvrıldığı tahta kanepeden kalktı. Yerde yatan siyah kuzgunların patlayan gözlerine baktı. Aynanın karşısına geçti. Kanlı eliyle gözlerini çıkarıp bir kuzgunun göz çukuruna yerleştirdi.
-----Kendimi birden KUŞLAR filmini izliyormuş gibi hissetsemde
ÖDEŞEMEDİ... UYUMSUZ DU.. ÖNCEDEN TEDBİRİNİ ALMAK LAZIMDI..
diye düşünüyordum ama aklıma takılan ise
GECEDE KARANLIKTA KUZGUN VE CAMLAR?.
:)))
lacivertiğnedenlik
inci*
sevgimle daima.
lacivertiğnedenlik
Bektaş, beyaz azman bir van kedisi. Hayvanları koruma derneğinden emaneten bize verilmişti. Kedinin azdığı ve bir dişiye ihtiyacı olduğu bize söylenmemişti. Yedinci kattaki evimizde bakıyorduk ona. Ama hakikaten bakıyorduk. Gözlerimizi üzerinden almamız mümkün değildi. Arkamızı döndüğümüz an kanepe, halı, çarşaf, ne varsa canına okuyor pençeleriyle. Sevmeye kalkıyoruz yanaştırmıyor. Evdeki köpeğimiz odasından çıkamıyor korkudan. Evin her yanına kokusunu öyle bir bırakıyor ki kız arkadaşlarımızı ister istemez koruyor, Bektaş'la erkek erkeğe hesaplaşıyoruz.
Bir gece yarısı ben yatmak üzereyken yan odanın balkonundan mahallenin kedilerine göz dağı vermeye çalıştığını farkettim. O balkondan benim pencereme oradan da uykumun orta yerine atlayacağını hissedince camı kapadım. Zira haindi. Uyurken faka bastırabiliyordu. Camı kapadım perdeyi açtım.
Kısa süre sonra ihanet girişiminin bedelini ağır ödedi. Balkondan sıçrayıp benim kapalı penceremin camına toslamış yaklaşık yirmi metreden aşağı uçmuştu. Her şeye rağmen vicdanım gereği yardımına koştum. En küçük kırık çıkık olmadığı gibi artistliği de üzerindeydi. Derneğe geri verdik. Dernek veterinerinin söylediğine göre aynı gün yedi kediyle çiftleşmiş ama yatışmamış. Buna rağmen nedense ondan özür dileyesim geldi...
lacivertiğnedenlik
teşekkürler chaotica ,yine savruk mu oldu hadi söyle :)))
Oktay Coşar
neticede iyi insan tabii , kimseyi kıramıyor. ))
lacivertiğnedenlik
Oktay Coşar
Tersten yazılmış Kuzgun şiiri havası vardı.Yalnız son cümle bana biraz yönümü kaybettirdi. Çoğul gözler çıkarılıp tekil göz çukuruna mı konuyor?
lacivertiğnedenlik
teşekkürler