- 906 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Ramazan Ağlıyor Lan!
Ramazan geldi hoşgeldi .. Gümbede Güm Güm! Hepimize sefa verdi! Gümbede Güm Güm!
-Şuna bak oğlum Ramazan ağlıyor!
-Yok daha neler o mu ağlacayk niye ağlasın ki. Baksana camilerde onun adı ışıklandırılıyor, her yerde onun adı anılıyori, davulcular bile onun için vuruyor tokmağı.
-Haklısın da davulcular tokmağı Ramazan’ın kafasına vuruyor.
-Hönk!
Madem hoşgeldi neden her Ramazan geldiğinde kimse onu hoş karşılamıyor? Niye herkes tokmağı onun kafasına geçiriyor?
Bir ay olsun haberlerde güzel haberler duysak mesela.. Bir ay olsun her şey normal gitse olmaz değil mi? İllaki öküzlük yapacak bizim millet..
Ramazan geldi diyoruz orta yerde millet lıkır su içiyor..
Ramazan geldi diyoruz çocuklarını şımarık yetiştiren yeni nesil Ramazan filan dinlemeden çocuğunun eline dondurmaları iliştiriyor..
Ramazan geldi diyoruz sakız çiğneyen mi ararsın sigara içen mi..
Ramazan geldi diyoruz millet parfüm banyosu yapıp da çıkıyor dışarıya..
Ramazan geldi diyoruz kafeler dışarıda servis yapıyor..
Ramazan geldi diyoruz işverenler işçilerine hiç acımıyor..
Ramazan geldi diyoruz adam trafikte hâlâ küfrediyor..
Ramazan geldi deyip oruç tutuyoruz akşama kadar uyuyoruz..
Ramzan geldi diyoruz akşama kadar sosyal paylaşım sitelerinde ’’imam ezanı oku artık, top patla artık, saat geç artık’’ diye yakınıp duruyoruz..
Ramazan nereye geldi? Ebesinininkini tersten görmeye mi geldi?
İstenilen şey sadece saygı. Çünkü hiçbir ibadet oruç kadar zor değil hele ki sıcağın içindeyken.
Tutma ama saygı göster en azından!
Topu topu 30gün sabret!
Tutacaksan da ota boka kıvranma adam gibi edebinle tut.
Oruç mideyi ilgilendiren bir ibadet değil. Eğer bunu anlamıyorsan zaten oruç tutma.
Ve hep iyilik yap.. 1 güzelliğe 10 kat sevap var bu ay.
YORUMLAR
hem okudum hemde sasirdim bencede diliniz iyi sivri valla siirlerinizi okumak ise bir baska güzellik olsa gerek
kutsalakıl
teşekkür ederim
gözlerinize sağlık
Bu yazıyı yazarken oruçlu muydunuz?
Ha bu arada "Ebesininkini tersten görmek kavramı" ile "Ramazan ayı" arasında nasıl bir "ilahi anlam" kurduğunuzu merak ettim... "Ebesininki" yazarken bir "ni" fazla olmuş ayrıca...
Sonuç olarak tüm yazdıklarınıza rağmen, siz Oruç tutan insanlara saygı gösterilmesini talep ediyorsunuz doğru mu anlamışım? Saygı yani...
Lan ?? Yoksa ben mi yanlış anladım bu yazıyı? :)
_NEVFEL_ tarafından 7/19/2012 11:25:27 PM zamanında düzenlenmiştir.