HAYATIM DEĞİŞTİ
Abonesi olduğumuz uydu tv kanal yayın şirketinin flim kanallarının reklam sloganı: ’ İzleyin Hayatınız Değişsin’
Bilim Kurgu ve pek fazla şiddet sahneleri içermeyen gerilim flimlerini izlemeyi severim. Epey süredir fırsatım oldukça tv karşısında dinlenirken güzel vakit gecirme düşüncesiyle çeşitli kanalllardan güzel olabileceğini düşündüğüm sevdiğim tarz ’gerilim’ flimleri secerek izledim.
Ve neticesinde daha önce hayatımda hiç olmayan evhamlarımda epey fazla artış gösterdi. Oturduğum 20 haneli apartmanın kapısından içeri girdiğimde hemen karşısında ki bahçe oto park yerine çıkan kapı tarafını, merdivenlerin çıkış tarafını ve de ardımdan içeri girecek şüpheli biri olmadığını boynum bir robot gibi hızla dönerek her yanı anında tarıyor ve sıra asansör kontrolüne geliyor. Ohh güzel asansörde boş ama kalkış yapana kadar meçhul bir el uzanıp asansörün kapısını tutacakmış gibi korkuyla bekliyorum ve nihayet asansör hareket ediyor. Dairemin olduğu kata geliyorum. Kapıyı açınca yine hızla sağ sol kontrolu yaparak daire kapıma geliyorum. İyi çok şükür kapımda zorlanmamış; Kapı aynı kilitlediğim şekilde duruyor. Hızla kendimi içeri atıp alel acele kapıyı kilitliyorum.
Sabahın çok erken saatleri ya da akşam saatleri rızık peşinde üçlü beşli gurup halinde gezen büyük köpekler harici kimseden pek fazla bir korkum olmazdı. Şimdi ise yürüken ardım sıra gelen ayak sesleri duyunca arasıra hafif dönerek arka taraf kontrolü yapıyorum. Bazende şüphelerim artıysa eğer yolda çok ıssızsa hızla olduğum yerde dönüp sanki çok biliyormuşum gibi güya Kung-fu Karete posizyonu alacak şekile geçiyorum. :))) Ya da tabana kuvvet kaçıyorum...
Off! Gerçekten hayatım değişti. Buna bir son vermem gerek :) Hatice
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.