- 3025 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Eski Yazı
Doğum Gününe Birkaç Satır
Varlığımı uğruna feda ettiğim, yokluğunu yaşamışken bu satırları yazmanın kıymetini bilir misin? Seni yaşayabilmenin ve sana sahip olabilmenin tarifini bir kitaba sığdırabilir misin? Ben seni sensizlikte öğrendim, sevmeyi, aşkı, hayatı her şeyi seninle öğrendim. Eğer olmasaydın aşkın bile cahili olacaktım. Sevmenin ne demek olduğunu bilemeden yaşayacaktım. Ve tabi aşkı öğrenemeden toprağı kucaklayacaktım… Söyle sevdiğim sen varlığım kadar kıymetli olmasaydın Rabbim seni bana imtihan yapar mıydı? İlahi aşkı seninle bulmamı ister miydi?...
Ben seni yaşamak üzere değil sadece sevmek üzere varım. Hele bir de seni yaşadığım zaman cennetin tarifinde biraz zorlanırım… Var mı bir çift göze cenneti sığdırabilmenin idrakini yapacak olan? Sen söyle var mı bir tebessüme bir ömrü feda etmenin ne demek olduğunu anlayan? Ben böyleyim işte, daha seni sevebilmeyi anlatamıyorken seni anlatmaya çalışan bir beyhudeyim… Keşke bilebilsen ne zor zanaat sana hak ettiğin gibi seni seviyorum demek…
Şimdi sen okuyorsun ya bunları, hani sözlümsün ya, hani hem ağlayışım hem gülüşümsün ya sensiz nasıl yaşardım sen söyle… Doğduğun gün bugün ve biz bunu kutluyoruz. Aslında seninle tüm hayatımın anlam kazanmasını kutluyoruz. Sen varlığın aynası ben de o aynanın kiri pasıyım… Ayna kirlenebilir ama yine de yansıtır her şeyi tüm gerçekliğiyle… Ben seni kirletirken sen bana hayatın yansımasını sunuyorsun mutluluk tepsilerinde…
Deryaların bir damlaya sığması ne kadar mümkünse seni anlatmak da bu satırlara o kadar sığıyor… Varlığını her zaman her gün yaşayabilmek, seni az da olsa mutlu edebilmek ve tüm hayatım boyunca şu gönlümü sana sunabilmek ümidiyle; doğum günün kutlu olsun hayatım… İyi ki varsın… İyi ki yanı başımdasın…
Enes Başak
www.enesbasak.wordpress.com
Not: Bu yazı sevdiğimden ayrı olmadığım dönemde onun doğum günü için yazdığım bir yazıdır.
YORUMLAR
enesbasak
Saygılarımla
Enes Başak