- 4008 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
Can Dostuma
Can dostum; birkaç gündür tarifi imkânsız bir şekilde aklıma takıldın.
Seni düşündüm, sesini duymak seninle konuşmak istedim.
Telefonumun tuşlarına her dokunuşumda, “sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz.” Diyen ses, bedenimi titretmeye yetiyordu.
Üçüncü günün sonuna doğru, telefonun açılmıştı nihayet. Ama o da ne? Hiç alışık olmadığım yabancı bir ses, “buyurun” demez mi! O anki duygularımı anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalır. O an daha önce tanıdığım sesi bile tanıyamamıştım. Senin sesin değildi ya, bana yabanıl gelmişti birden.
Ah! Yüreğim… Zavallı yüreğim, yüzme bilmeyen yüreğime taş bağlayıp dipsiz bir denize atmışlar hissine kapıldım.
Çaresizdim!
Ya bir daha sesini duyamazsam? Ya bu telefonu hep yabancılar açarsa?
Tanrım! Ne korkunç bir şeydi bu bir bilsen.
Bir an, sana bir daha sarılamayacağım, sesini duyamayacağım, seninle dertleşip konuşamayacağım sandım. Ne korkunç bir duygu bu… Dilerim, böyle bir duyguyu kimseler yaşamasın. Sevdiklerimiz, dostlarımız hep yanımızda, en azından bir telefon kadar uzağımızda olsun.
Telefona çıkan bayana, seninle konuşmak istediğimi söyledim. Ama bayan, senin hasta olduğunu, telefona bakamayacağını söyleyince aklımı kaçıracak gibi oldum.
O an, aramızdaki mesafelere küfrettim! Bir kuş olup uçmak, sana sıkıca sarılıp derdine derman olmak istedim!
Ama nafile… Çaresizdim!
Az önce kapattığım telefonu elime alıp, bir ümitle tekrar tuşladım. Umuyordum ki, telefonu sen açacaktın. Seni çok seven arkadaşına, can dostuna yanıt verecektin.
Öyle de oldu…
Telefonu sen açtın. O an duygularıma hakim olamayıp hıçkırıklara boğuldum. Ben seni teselli edecek yerde, sen beni teselli etmeye çalıştın.
Ne olur arkadaşım ne olur! Çabuk iyileş!
Senin sesini duymayan zavallı kulaklarım, bir kalbur gibi, bütün sesleri eliyor, eliyor…
Senin sevginden uzakta kalan yüreğim, dipsiz denizlerden su yüzüne çıkamıyor.
Seni seviyorum dostum, senin beni sevdiğin gibi…
17.07.2012/ Emine UYSAL
YORUMLAR
Allah yüreklerinizi uzaklaştırmasın birbirinden ... mesafelerin ne önemi var ?
nasıl bir gül yüreklisin sen ... mis gibi kokuları yazılarından bile geliyor bize ...
çok sevgimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
Çok sevgimle...
bir kaç gündür nete giremedim yeğenimin düğünü vardı bu gün açtım.. yazıyı okuyunca bu nilgün kurt dedim yanılmamışım...onunda yorumunu okuyunca çok rahatladım... sevdiğim saydığım bu nadide yüreklere sağlık ve esenlikler dilerim...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Yüzü maskeli olanların er geç maskeleri düşüyor gerçek ortaya çıkıyor. Saf dostlukları bulduk mu bırakamayız. Nil gibi, sen gibi daha niceleri...
Bitmeyen dostluğun için çok teşekkürler komutanım.
Selam ve sevgimle.
içimizde saklı kalan gizli özlemler bu gibi yazıları okuduğumuzda gözyaşlarımız anlatır herkese...
kutluyorum değerli dost
hastaya acil şifalar dileğim ile...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
İyi niyetin ve dileğin için Çok teşekkür ederim sayeyaprak, çok sevgimle.
senin gibi dostlar olduğu sürece hastalık nesli tükenir gider bu dünyadan...gözlerimi uykudan açar açmaz kendimi nete attım, sanırım bu acı sesin uyandırdı beni....İYİYİM BEN CAN DOSTUM, SENİN GİBİ DOSTLARIM OLDUĞU SÜRECEDE HEP İYİ OLACAĞIM...az biraz kimyam bozulmuş, bol bol uyuyorum şimdilik...DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLACAK (SENİN İÇİN:))))
SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMM EMİNE UYSAL.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Senin sorunun ne biliyor musun? Çok iyi olmak. ara sıra iki yüzlülerin birer yüzünü tutup sökeceksin ki rahatlayacaksın. Ama sen yapamazsın ki:(
Çok sevgimle can, çabuk iyileş, seni burada bekleyenleri unutma e miii.
yaban böceği
inşallah kısa zamanda şifa bulur ve telefonda bile olsa ulaşırsınız.... o duyguyu çok iyi bilirim ulaşamamak ve karşında ki insanın sizi yanıtlamaması endişe etmek kaygılanmak yürekten paylaşıyorum duygularını arkadaşım...Allah vefalı dostlarımızdan ayırmasın hepimizi sevgi saygılarımla....
Emine UYSAL (EMİNE45)
Oldukça içten, sımsıcak bir yazı...Dilerim arkadaşınızı tez zamanda sağlığına kavuşur...Zaten sizin gibi vefalı arkadaşiları olanlar aldıkları bu moralle çabuk iyileşirler..Allah acil şifalar versin.
Selam ve sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
selam ve saygımla
Merhaba...hepimiz başımızı rahatça yaslayarak ağlayabilecek bir bağırın özlemiyle tutuşuruz...Ahde vefa ne güzel bir duygudur...Hatırlanmak...özlenmek...aranmak...Ne hoş duygular yaşattınız teşekkürler değerli kalem...Saygımla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Bulduklarımızın da kıymetini bilmeli derim.
selam ve saygımla
Senin güzel kalbini çok seviyorum arkadaşım. Çok duygulandım. Şifalar diliyorum. Sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle
Çoğu zaman kardeşlerin bile bir birine yabancılaştığı günümüzde, çok güzel bir dikkat çekmeydi yazınız. Her daim olduğu gibi akıcı bir anlatımdı yine. Kötü haber almadığınıza çok sevindim hemşehrim. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Benim dostlarım değerlidir:)
selam ve sevgimle
İşte yalın ve riyâsız yüreğin, yine yalın su gibi tümceleri dosta, dostluğa!
Artık bitti tükendi, kalmadı dediğimiz dostluk kavramını yeniden dirilttiniz Emine Hanım! Biliyor, inanıyorum ki güzel yürekler; güzel olan, insani olan her kavramı diri tutmak için yüreklerini alabildiğince ortaya koyar, buna müsaade etmeyen her engelin, her olumsuzluğun önüne geçerek savaşır . Siz de dostlarınız için, dostluklarınız için ne güzel, ne soylu çabalarla yüklenmişsiniz yüreğinize, dost adına endişelerle, hüzünle, korkularla...
Çıkarsız, menfaatsiz birini sevmek, onu düşünmek, onun mutlu olmasını istemek, varlığıyla sevinmek yokluğuyla hüzünlere, endişelere gark olmak olağanüstü bir yürek paylaşımı.
Siz, güzel dediğimiz- insanı insan yapan- vasıflara sahip olduğunuz ve dostlarınıza da bunu yansıttığınız için güzelsiniz, güzelleştirensiniz!
Ders alınacak , tebessüm ettiren ve günün hay huyunu unutturan çok değerli, çok etkileyici bir paylaşımdı.
Bahar gibi yeşersin her mevsim dost yürekler...
Emine UYSAL (EMİNE45)
İçtenlikle teşekkür ederim, sevgimle güzel insan...
Harika duygularla yazılmış muhteşem bir yazı... Tebriklerimi sunuyorum... Can dostlarımızın hep yanıbaşımızda olması dileğiyle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
selam ve saygımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Ablam ne güzel bir yüreğiniz var sizin, son zamanlarda dostlarına sizin kadar bağlı birini görmedim.
Dilerim dostunuz biran önce sağlığına kavuşur ve telefonu hep kendisi açar siz aradığınızda.
Selam ve saygımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Bitmeyen sevgi ve selamlarımla...
Dilerim en kısa zamanda iyileşir can dostunuz duygu yüklü bir yazıydı değerli dostum sevdiklerimizin sesine bir telefon kadar uzak olalım tek yeter ki onlar hayatta olsunlar acılarını yaşatmasın yaradanım sevgilerimle kutluyorum bu içten samimi yazını arkadaşım iyi akşamlar değerli dostum..
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sen de benim için değeri biçilemeyen dostlardansın bunu biliyorsun değil mi. Çok sevgimle.