- 697 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BUGÜNÜN ANISI
Bu günün özelliği güzelliği bir başka ....
Mutluluğum hala dorukta bugün .
Çok seviyorum böyle mutlu olunca yaşamayı....belki mutlu olmak için çok kayde değer hallerimde yok .....
Ama en güzel mutluluk sevmek.....
Aşk en kutsal nimet...
İnsan ruh ikizini bulunca daha ne ister hayattan ....
Ruh ikizi kabul ettiğin adamın yanındayken dünyanın en mutlu kadını hissetmekten öte bir güzellik var mı ?
Ellerini tutup, gözlerine bakarak seni seviyorum ,çok güzelsin kadınım sözlerinden daha güzel söz var mı?
Bu sözleri duyunca kendini dünya güzeli hissetmek gibi özel bir hal var mı ki?
Bu gün yanaklarımı yıkamayacağım sabaha kadar .Yanağıma kondurduğun sıcaklığı soğutmayacağım .
Yada ne bileyim yok etmeyeceğim bir süre onları ....
Bu mutluluğu bozmayacağım bu gün.....
YORUMLAR
edebiyat öğrencisi
Ama en güzel mutluluk sevmek.....
Aşk en kutsal nimet...
İnsan ruh ikizini bulunca daha ne ister hayattan ....
İnsan ruh ikizini bulunca
dünyanın en mutlu insanı olur
bu güzel yazınızı kutlarım selam ve saygıalr..
edebiyat öğrencisi
Merhaba...
Sevmek, beklentilerin son bulmasıdır. Tüm gerçeklerin, tüm dünyanın silinmesidir kalpten. O’ndan anlaşılmayı, anlamayı ve gelmesini beklememektir. Sadece sevmek vardır.
Sevmek, gücenmemektir. Sevgilinin hiç bir sözüne üzülmemeyi öğrenmektir. Sevgilinin ölüm hamlesine bile “hayır” dememektir.
O’nun vuruşuna, O’nun tokadına alınmamaktır, Sevgiliden gelen her hareketi, her hakareti sineye çekmektir. İhanetlere, hainliklere, sevgiliden gelen öl emrine bile boyun eğmektir. Kendi ölüm fermanını imzalamaktır. Sevmek ölmektir, ölmesini bilmektir.
Sevgili için yaşamaktır. O’nun eli, kolu, gözü, kalbi olmaktır. Sevmek, vermektir. Sevmek sevdiği için almasını bilmektir. Almamaya yemin ederek vermektir. Almalarda O’nu kurtarmak varsa, sevgiliyi almasını bilmektir.
Paylaşmak güzeldi...tebriklerimle...