Vazgeçmek Acı
Vazgeçmek mi gerekiyormuş sevince, hunharca duygularını kenara itmek mi sevgiymiş?
Söylesenize mecburilikler mi yön veryormuş sevgiye.Acı çekmekmiymiş büyük sevgiler?
İnsan deli gibi sevdi diye suçlu mu oluyormuş müebbet yercesine.Siz söyleyen Vazmıgeçmeliyim?
Hani seversin birini ucunu bucağını düşünmeden, en derinden hani...
Sadece sevgi,güven vardır tüm kötülükleri cesurca yenmiştir iyilik Hani AŞK’tır o.
Onun için savaşırsın çabalarsın onun için yaşarsın ya Vazmıgeçmek gerekiyormuş?
İnsan ne kadar özgür olursa olsun aslında hep tutsaktır, bunu hatırlatan ise sorumluluklarıdır.Acı sorumluluklar,geri dönüşü olmayan Zalim sorumlulukar.Onlardır acıyı yaşamamıza sebep. Evet sevdim canımdan koparcasına,aklımın almadığı kadar çok...
Herkesi karşıma alacak, onun için canımı verecek kadar çok sevdim.Çok Sevdi, Çok Sevdik.Sonra ne mi oldu ? hani her güzel şeyin bir sonu varmış ya o zalim yapmak zorunda olduğum sorumluluklarım fedakarlıklarım öne geçti. Paramparça etti bu yüreği, şimdi sanki bir yumruk var can damarımda nefesimi engelliyor boğazım düğümleniyor, en ufak bir müzik mırıltısı, film replikleri ya da ona benzeyen biri yavaş yavaş bitiriyor sanki beni.
Suçlu ise benim,nasıl geçecek bilmiyorum ama bu çok çok zor bir şey.
Yaşamamanız dileğiyle...
YORUMLAR
Öncelikle bu yazdıklarınızın hepsini bende yaşadım. Güzel şeyler ne yazık ki çabuk bitiyor bitmesi gerekiyor hayatın bu kısır döngüsünde kendine yer bulamıyor gerçek aşk. Ama yaşamamakta neyi değiştirecek ki ? Hiç bir şeyi... Bekleyip görmek lazım ileride ne olacakları..
özleem'm
ve ne yazık ki bizim elimizden sadece bekleyip görmek geliyor..
Yorumunuz için teşekkür ederim.