- 680 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR VARMIŞ, Bİ BAKMIŞ YOK OLMUŞ...
Zamanın birinde bi delikanlı varmış...Bu delikanlı çok çalışırmış çalışmasına ama elinde beş kuruş parası olmazmış. Çünkü bankamatik ailesinin elindeymiş ve delikanlıya hiç para vermezlermiş. Bu delikanlı çalışmak dışında evde oturur bilgisayar oyunları oynar vaktini böyle geçirirmiş.Bu delikanlı bi ara bi kooperatife girmiş fakat askere gitmesi gerektiği için, askerdeyken ödeyemeyeceğinden dolayı kooperatiften ayrılmak zorunda kalmış. toplu olarak parasını almış. Aileside biraz para koyup ev almışlar ve delikanlıya bu ev senin demişler. Delikanlı askerden dönüp tekrar çalışmaya başlamış yine herşey eskisi gibiymiş. Delikanlı çalışıp yine ailesi alıyormuş parasını bir gün delikanlı ben artık paramı size vermek istemiyorum biriktirmek istiyorum diyince evde büyük bi kavga çıkmış.Evde ayrı gayrı olurmu diye ama bi terslik varmış bu delikanlının iki kardeşi daha varmış teki küçükmüş daha ama diğer kardeşi çalışıyormuş ve eve hiç parasını vermiyormuş. Diğer kardeşinden ailesi hiç parasını almıyormuş delikanlı çok kızıyor ama elinden bişey gelmiyormuş aldıkları evde onun diye çokta laf etmek istemiyormuş nasılsa emeğinin karşılığını ev olarak alıcakmış.
Gel zaman git zaman kardeşi nişanlanmış. ve ailesi aldıkları eve onu oturtmayı düşünmeye başlamışlar.delikanlıda evlenmek istiyormuş. Komşuları bir gün delikanlıyı bi kızla tanıştırmış ve bizim delikanlı kızı görür görmez çarpılmış.Kızda ona. Ailesini yollayıp kızı istetmiş ve nişanlanmışlar.Delikanlı evi için bişeyler almaya başlayınca ailesi kavga çıkarıyormuş. Hiç bişey almak istemiyorlarmış. Delikanlı her zorluğa göğüs gerip yinede evlenmiş aşık olduğu kızla. ve aldıkları eve yerleşmişler.Kardeşide henüz askerliğini yapmamış olmasına rahmen bir ay sonra oda evlenmiş. Ailesinin yanında oturucakmış. Kardeşi evlendikten üç ay sonra askere gitmiş ve karısıda hamileymiş. Delikanlının ailesinin evinde kıyametler kopmaya başlamış yanlarındaki gelin ve kayınvalide anlaşamıyorlarmış. Kardeşi askerden gelirgelmez daha işe girmeden kiraya çıkmışlar.Ama sorunlar asla bitmemiş aksine dahada artmış. Çünkü kardeşinin aldığı maaş yetmiyormuş ve onlarda ev istiyorlarmış. Abimde var bende ev istiyorum diyolarmış arsızlıkla. Abisinin vermiş olduğu onca parayı unutarak. Aile evlerini satılığa çıkarmış aslında hiç satmak istemiyolarmış zaten satmamışlarda. kayınvalide çünkü konforuna çok düşkünmüş o lüks apartman dairesinden sonra asla onu diğer evler kesmezmiş. zaten sorun en başında hep burda çıkmış kocası ve delikanlı çalışırken lüks yaşamaya alışmış zamanla konkenler okey partileri verir olmuş evinde ...Bizim delikanlı araba almış krediyle zar zor ödemiş krediyi bitirmiş ama ailesi bikere oğlum dardamısın diye sormamış delikanlıda onlara tenezül edip asla onlardan borç istememiş arkadaşlarından alıp durumunu kurtarmaya çalışmış.Delikanlının araba kredisinin bittiği ay ailesi kardeşine çağırmış bunları bi aile toplantısı yapmışlar. Babası oğlum kardeşinin aldığı para yetmiyor bizim aldığımız parada yetmiyo (tabi karısı konken partilerinde okey tatillerinde gezerken nasıl yetsin) kardeşinin yarı kirasını ödiyeceksin. Delikanlının da gözü açılmış artık zaten bakması gereken bi bebeğide olmuş. Demiş babasına ödeyemem ancak arada borç veririm onuda geri alırım babası şaha kalkmış olmaz ödiyeceksin yoksa altındaki evi satıyorum demiş. Ve kardeşinin beş kuruş bile parasının olmadığı delikanlının evini satıcaklarmış delikanlı haksızlık bu desede kimseler onu dinlememiş ...Ve ev satılıp ikiye bölünmüş .Kardeşi hiç bir hakkı olmamasına rahmen evin yarı parasını çıtır çıtır yemiş ve kul hakkı yiyip yemediği hakkında bi gün bile düşünmemiş. ama tüm aile delikanlının ahını almışlar...Kardeşi evin yarı parasını elinde bi görmüş bi yok olmuş püf diye uçup gitmiş para ev satıldığıyla kalmış. Delikanlı uğraşıp zor zahmet kendine bi ev satın almış mutlu mesut yaşayıp gitmiş ama kalbinin bi köşesi hep eksik kalarak ............
BİR VARMIŞ, Bİ BAKMIŞ YOK OLMUŞ... Yazısına Yorum Yap
"BİR VARMIŞ, Bİ BAKMIŞ YOK OLMUŞ..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.