- 682 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEKLİYORUM
Kim ne derse desin bekliyorum.Aradan yıllar geçip gitse de...Verilen sözler de unutulur.Mutlu sözlerin unutulduğu gibi,kötü sözler de unutulur.Kavgalar,tatsızlıklar...Herşey ama herşey unutulur...Unuttum ben.Biliyorum,Sen de unuttun.Bambaşka iki insanız şimdi karşılıklı.Bambaşka duygulara sahibiz.Biliyorum bir yerlerde kesişecek bir daha yollarımız.O çekim bir daha esir alacak ikimizi de.Ve bu sefer eski hataları tekrarlamayacağım.Seninkilere karşı daha anlayışlı daha zarif olacağım.Çünkü seviyorum seni.Sevmek böyle bir şey.Seni mutlu etmeye çalışacağım.Çünkü bu beni mutlu ediyor.Senin gözlerinde kelebekler çırpındığında,yıldızlar titreşip göz kırptıklarında benim de martılarım kanatlanıyor.
Bir çok kadın bir çok erkeği sevmiştir.Aşkın büyüsüne kapılmıştır bir çok kadın.Bilmiyorum neden,hepsinden daha çok aşık olduğumu düşünüyorum.Senin için herşeyi yapmak istiyorum.
Bana borçlu değilsin.İstemiyorum bunu.Seviyorum seni hiç bir şey düşünmeden.Sonsuza dek seveceğim gibi...
YORUMLAR
Cesaretinize hayran kaldım.doğru olanı yapmışşınız...alkışlıyorum...
Peri Tozu.
:-)))
valla bravo. harika bir yazı okudum hem düşündürücü hem güldürücü. güzel bir kesit ve konuşulan konuşma şifesi orjinal....
eline sağlık peritozu kutlarım....
Peri Tozu.
Yaşanmış bir olay...