- 718 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİMİ YAZMAK
Kendimi anlatmayı beceremem .
Yani otobiyografi yazarı olamam hiç bir zaman. Ama yine de anlatmak istedi canım .
Oldukça utangaç bir halim var.
Kimseye açılamam . Derdime ortak yanıma yoldaş olmasına izin vermem.Bir sorunum varsa kendi iç dünyamda üretirim çözümleri.
Alışık olmadığım yüzlere karşı konuşmakta çok sıkıntı çekerim .Kendiminde onlardan farksız olduğunu göremem çoğu zaman .Yani kendime öz güvenim oldukça yetersiz.
Bu halimden memnun değilim bende açıkçası ama .
Hakkım olanları bile elde etmekte güçleniyorum sessizliğim yüzünden .
Ama bunun birazda iyi tarafından bakarsam bu huyum sayesinde kimseyle kavga etmişliğim
yoktur yüz yüze .Küs olduğum kişi sayısı yok denecek kadar az .Küs duramama gibi bir özelliğimde mevcut.
Çabuk sinirlenirim ama çok sürmez .Sinirle karşımdakini kırarım.Sinirliyken kırdığım kalpler için pişmanlık duyar,vicdan azabı çekerim.
Hobilerim arasında mutfak işleri vardır .
Mesela akşama kadar hamur işi yapmaya hayır diyemem .
Bu yüzden bir pastanem olmasını istiyorum .(BÜŞRA PASTAHANELERİ) Olur da bir gün karşınıza çıkarsa mutlaka uğrayın...:))))
Yemek yapmak ayrı bir zevk benim için .Hele sofra hazırlamak doyumsuz....
Bir de lokantam olsa hiç fena olmaz hani......:)))))
Başka bir hobimse yeni doğmuş bebek .
Kokusuna bayılırım .Kucağıma aldığımda küçük, taze ellerini okşamayı çok severim .
Bu yüzden de ebe olmayı istemedim merak etmeyin:)))))))))))
Fobilerimin en başında adamı yese bitiremez dediğiniz benim en korkunç hayvan olan örümcek .
İsmini duymak bile korkmama yetiyor .
Kocaman bacaklarıyla bedenimde geziniyor gibi şu an ....
Bu korkumsa doğuştan değil tabi....Altı yaşlarındayken yaşadığım bir olaydan eser..
Misafir ağırlamayı çok severim .
Misafirim gelecekse o gün çok mutluyumdur .Onlar için çeşit menüler hazırlamak muhteşemdir bende .
Yatılı gelen misafirler daha makbuldür benim için .
Ama tek kötü tarafı yatağım .
Gelen misafire kendi yatağımı vermem asla .
Kendi yatağım da olmadığım gecelerde uyku yoktur gözlerimde çünkü.
Bakın işte beceremedim otobiyografi yazmaya bir ordan bir burdan yazdım bir şeyler ....