SABAH AKŞAM MEDYA
Allah’tan işim dolayısıyla fazla evde kalmıyorum. Tatil günlerinde biraz tv izleyeyim diye açıyorum kanalları. Hepsinde kadın programları. Kimi kocasından ayrılmış, kiminin kızı kaçmış, kiminin oğlu kaçmış, kimi de halkımız dinini bilmiyor ya bulmuş bir yerlerden bir “hoca!” dinî konular üzerinde ahkam kesiyor.
Mini etekli bayanlar, tv’de dinî konuları konuşabiliyor; ama başörtülü bir bayan konuşursa gericilik oluyor.
Bir ara Tülin ve Şahin’i çıkardılar. Bütün milleti bir dert tuttu. Evlenecekler mi ayrılacaklar mı? Bu konu o dönemdeki Kıbrıs krizini bile geride bırakmıştı.
Sabahlar böyle de akşamlar iç açıcı mı?
Bu toplumun türkücülere çok ihtiyacı var ya. Düşünen, üreten insanlar haddinden fazla bu toplumda eh biraz da türkücü bolluğu olsun.
Her kanalda bir türkücü yarışması…
Ya da bir paparazzi programı.
Galiba halkımız, kimi eli kimin cebinde çok merak ediyor. Sabah kalktığında falanca ünlü acaba bugün ne giydi, nereye gitti, kiminleydi çok merak ediyor.
Ya programları birazda kaliteli izleyelim arkadaşlar ya…
Bu kadar da olmaz ki. (Bu benim görüşüm tabi)
YORUMLAR
Neylersiniz hanımefendi;birgün bir gazetede Almanya babaşbakanın kardeşinin kanalizasyonda çalıtığını haber yapmışlar, adamın başında miğferi ,kanalizasyona inerken gözlerinin içi gülen bir fotoğraf, hemen ilgil yeri yırtıp çalıştığım yere götürdüm,masanın üzerine bıraktım,birde baktım ki malum hanımefendilerin kilo verme haberlerini ellerinden düşürmeyenler ellerine bile alıp okumadılar, sizlere aynen katılıyorum,daha bilinçli bireylerin varolduğu günleride görmek umuduyla....