İNFAKTA YERİMİZ NEREDE?
Filistin...Herşeyden mahrum mazlum insanlar ve daha neler neler...En başta özgürlüğe hasret olan mazlum insanlar. Öteki insanlar gibi özgür olamayan Gazze halkı...Neden yaptılar ki bu zulmü size?Neden masum insanları hiçbir zaman düşünmediler.Zalim düşman ne istedin o masum minicik bebeklerden?Bebek katilleri ne istediniz onlardan?
Yola çıkmıştı bir gemi.Neden mi?En başta özgürlük yüklediler o gemiye.Evet bu bir yardım gemisiydi.Yolunu açsalardı o geminin o minicik yavruların yanaklarından süzülen gözyaşlarını dindirecekti.Eğer ulaşabilseydi özgürlük gemisi bütün zulümler bitecekti.Zalim düşmanlar...Nasılda haince saldırdılar o yük gemisine.Çığlıklar arşa yükseliyordu sanki.Evet bir kıyamet kopmuştu.Anaların gözleri önünde can parçalarını,yavrularını öldürdüler.Yürekler dağlıyordu.Eğer görseydiniz,o evde ölümü bekleyenleri.Bilmiyorum yüreğiniz sadece yüreğiniz buna dayanabilecek miydi?Dayanamazdı,nasıl dayansın?Çünkü orada bekleyenler,orada ölümün kokusunu alanlar bizim kardeşlerimizdi.Kardeşini önünde ölümle pençeleşirken görsen söyle dayanabilir misin?İzin verebilir misin bu haince saldırıya?Ama yaptılar işte...Yıldılar mı peki?Onlar hiçbir zaman yılmadılar.Kanlarının son damlasına kadar mücadele ettiler.Bizlerde yılmayacağız.Bu dünyayı değiştireceğiz,evet dünyamızı bir antivirüs taramasından geçireceğiz.Eğer bu dünya değişecekse hepimizin gemide bulunması gerekiyor.Gazze’ye "yalnız değilsiniz!"demek için çıkacağız bu yola.Unutmayın ki üzerimizde bununda vebali vardır.Nasıl vereceğiz bunun hesabını hiç düşündünüz mü acaba?
Evinizde bu kadar rahat otururken aklınızın ucundan o masum insanlar hiç geçti mi acaba?Siz düşünmek bile istemezken onlar gerçek olarak bizzat o saldırıya şahit oldular.Ya da şöyle soralım"onlar için ne yaptınız?"En azından o masum insanlar için hiç dua ettiniz mi?Onlar bizden yardım bekliyor,bizler sadece seyredecek miyiz?Bizler müslümanız.Müslüman din kardeşini hiçbir zaman yalnız bırakmaz bırakamaz.
O düşman ki ne azılı düşman.Gözlerine bir kara perde inmiş sanki.Onlar için sadece bir zifiri karanlık var.Onlar hiçbir zaman aydınlığa ulaşamayacaklar.Bir kara bulut gibi üşüştüler o geminin üzerine.Gözlerini kan bürümüştü sanki.Yardım gemisinin rotasını bir türlü aydınlığa çevirmek istemediler.Rotayı karanlığa çevirdiler.Dört bir yandan sardılar geminin etrafını.Ufukta hiçbir şey gözükmüyordu.Herşey alt üst olmuştu.Tıpkı ahtapot gibi çepe çevre sardılar azılı düşmanlar.Biraz sonra deniz kan kokmaya başladı.Orası Mavi Marmara’ydı.Kızıla boyanmış Mavi Marmara...Arşa yükseldiler şanlı şehitlerimiz.Onlar Allah’ın en üst makamına ulaştılar.Biliyoruz ki o masum insanların sadece bedenleri cansızdı,ruhları değil.Onlar daha bir güçlüler şimdi.Ama bunu katil israil nerden bilsin?Çünkü onlar hiçbir şeyi bilemezler.Kalpleri mühürlüdür her zaman onların.Onlar hiçbir şeyden haberdar değillerdir.Tıpkı bir bataklıkta gibi çırpındıkça batıyorlar."Bu dünya sadece bizim!"dermişçesine vurup yıkıyorlar.Ey israiloğulları,siz sadece aldanıyorsunuz.Elbet mahşer günü gelecek,elbet tek tek hesap verceksiniz.Hiçbir kötülük yanınıza kâr kalmaz bunu unutmayın.O mazlum insanların âhından kurtulacağınızı mı zannediyorsunuz?Sizler sadece aldanıyorsunuz.Allahü Teala size "azabı tadın!"dediği an sizler kurtulmayı bekleyeceksiniz.Fakat vakit çok geç olacak.Ey israiloğulları,sizler nasıl yardım gemisini yakıp yıktınız,o dehşetli günde sizlerde yanıp savrulacaksınız.O zaman anlarsınız gemideki masum insanların nasıl yardım beklediğini.Sizlerde kurtarılmak için bekleyeceksiniz.Ama size hiçbir şey fayda vermeyecek.
Şehadet şerbetini içenlerden biri de daha 19 yaşında,gençliğinin baharında olan Furkan’dı.O daha gençliğine doymamıştı.Zalim düşman onuda engellemişti.Kaçımız ona benzeyebilir söyleyin?Kaç kişi Furkan gibi bu yolda cihat edebilir?Hele ki günümüzde bildiğimiz şu geçlik çağındaki insanlardan kaç kişi çıkar söyleyin?Belkide yoktur kim bilir?Öyleyse insanlık için ne kadar vahim bir durum.Gençlerimiz böyle olursa geleceğimiz nasıl olacak ey insanlık?Unutmayın ki vatan uğruna ölüm varsa ancak o zaman vatan olur.Furkan gibi kaç ailenin çocuğu var acaba?Çünkü Furkan gibiler ancak bu vatanı vatan yapabilir.Evet Furkan’da o yardım gemisinde idi.O gemiye binmeye kendi istemişti.Hatta tek hayali Mavi Marmara gemisine binmekti.Ailesini ve hayatını göz önüne alarak sevinçle bindi.Bindi ve bir daha geri dönmedi.Furkan sadece tek hayalini gerçekleştirmişti ve bu yüzden çok mutluydu.O gemiye binmek,tek hayalimiz olmak ve şehadet şerbeti içmeyi istemek...Kaç kişinin hayalinde,düşüncesinde böyle birşey olabilir ki?Genç olarak tek örneğimiz Furkan...Ey insanlar,uyanın!Furkan tek örneğimiz değil,ilkiydi demek için bu gençlere bu sevdayı aşılamalıyız ve onları bu yola sevk etmeye çalışmalıyız.Bu söylediklerim çok zor birşey değil.İnanıyorum ki gençlerimize Furkan’ın neler yaptığını, nasıl bu yolda şehit olduğunu anlatırsanız onlar etkilenecekler ve çoğuda uyanacaktır inşallah.İkinci bir Mavi Marmara yaşamamak için uyanmalı bu gençler.
Savaşsız bir dünya için,Mavi Marmara kızıl değil sadece saf bir deniz kalması için,Filistinli çocuklarda bahar çiçeklerini toplayıp annelerine götürmeleri için,kardeş olup el ele vermeye var mısınız?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.