Bir tutam sevgi...
Aşk’la baş edecek gücün yoksa, girmeyeceksin aşk yoluna...
Yakmayacaksın kimsenin canını!
Aşk hassastır, aşk kırılgandır...
Olduğu gibi yaşayacaksın içindekileri, ticarete dökmeyeceksin duygularını... Yüreğinde bir kişi barındıracaksın, layığıyla seveceksin. Eskiyi şimdiyle bir tutma, biten bitmiştir!.. Bir daha o defteri açmayacaksın, önemli olan şu andır ve yanında olandır... Yeri gelir kıskanacaksın tabi kıskanılırsında tepki göstermeyeceksin oda sevgiden kaynaklanırya... Sen kendini bildiğin sürece, senide anlayan biri çıkacaktır karşına. Çok geç olmadan söyleyeceksin sevdiğini, aynı ilgiyi gördüğün zaman kafan beş karış havada olmayacak, şımarmayacaksın olgunlaşacaksın, seve seve yaşayarak öğreneceksin... Demiştim ya aşk hasastır, aşk kırılgandır diye.
İncitmekten çekineceksin, koruyacaksın sevdiğini, sahipleneceksin. Yüreğinin sesini dinleyeceksin umduğunu bulamasanda yılmayacaksın en azından ben onu sevdim ya o bana yeter diyebileceksin, öğreneceksin bunu da... Ne demiş Nazım Hikmet "Özledin, içtin, ağladın, güldün, şarkılar söyledin. "Peki o ne yaptı" deme. Herkes kendinden sorumludur aşkta... Yüreğimiz yansada günahıyla sevabıyla aydınlığa çıkacağız elbette. Ne istediğimizin farkına varmak bile yeterli olabilir hayatımız da... Yüreğine yakın olanı hissettiğin anda bırakmayacaksın peşini o yolda ayağına dikende batsa kanasada yılma, düştünmü aşkın yoluna istesende istemesende değişirsin çünki... Mesafeler anlamını yitirecek, yitirecek işte! Bir anda yola koyulacaksın, özledin mi gel demeyeceksin gideceksin! Görünürde ayaklar gider ama asıl yol alan kalptir nasıl olsa... Bazen, bazen susacaksın... Susmak en büyük aşktır... Bazen de anlayana cevaptır... Sevgini oya gibi işleyeceksin o muhteşem duygu yayılacak büyüyecek, anlık zaaflara teslim etmeyeceksin!
Unutma ki hayat çok kısa...
İşte kimine göre bir şarkıda, kimine göre deniz kıyısında, kimine göre gökyüzünde aşkın tarifi. Ayrımlar ayrımları doğurur nede olsa. Ama bana soracak olursanız, aşk bir insanın alnına yazılmış ennn güzel şeydir...
Çok şey mi istedik?
Sadece bir tutam sevgi...
...Son demler...
İnandığınız yol olun, dileğimdir!
Aşk’la
Jasi
YORUMLAR
İşte kimine göre bir şarkıda, kimine göre deniz kıyısında, kimine göre gökyüzünde aşkın tarifi. Ayrımlar ayrımları doğurur nede olsa. Ama bana soracak olursanız, aşk bir insanın alnına yazılmış ennn güzel şeydir...
Çok şey mi istedik?
Sadece bir tutam sevgi...
...Son demler...
........Evet kalem arkadaşım, aşk üzerine yazılanlar doğru şeyler. Çünkü aşkın tanımı yoktur.
Yaşamayana, onu yüreğinde hissetmeyene anlatamazsınız. Ne zaman ve nereden geleceğini bilemeden karşınıza çıkar ve sarıp sarmalar tüm bedeni.
.....ve sonuçta bütün aşklarıN beklediği, sizin de belirttiğiniz gibi; " BİR TUTAM SEVGİDİR" YÜREK SAHİPLERİNDEN.
....Yüreğinizden sevgiyi, kaleminizden şiirleri ve yazıları eksik etmeyin lütfen.