- 1126 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÜÇÜCÜK BİR YÜREK
Zaman denen şey çabuk geçermiş, meğer tadını almadan bitirirmiş her şeyi, öyle değerliymiş ki zaman kaybettikten sonra anladım.
Anladım ki ben hiçbir zaman sana layık olamamışım.Sadece kendimi sana uydurmaya çalışmışım, ama becerememişim.Seninde beni sevdiğini düşünerek hayaller kurmuşum kendimce...
Bir mutluluk saplanmış küçücük kalbime.Bu mutluluk oyununda oynayıp durmuşum da haberim yokmuş.Yalnızlığımı unuttuğum için mutluymuşum meğer..Hep bir şeyleri merak edip sorduğumda ’fazla merak iyi değildir’ gibi cümlelerle cevap vermişsindir sorularıma...
Geçtiğimiz o yerler, geçtiğimiz o sokaklardan geçerken yüreğimi bir yalnızlık duygusu sarar.Gözlerimden yaşlar süzülür.Aklıma sen gelir ve hiçbir şeyi aldırmadan ağlamaya başlarım.Hafif yağan yağmuru aldırmadan el ele yürüdüğümüz sokakta şimdi, ikimiz yerine ağaçtan düşmüş, yerdeki sararmış yaprakları görüyorum.
Bu dünyada istediğim tek şeydi sevdiğimle sonsuza kadar mutlu olmak.Belki bu mektubu aldığında okumadan yırtıp atacaksın.Yada hem söylenerek hem kızarak sinirle açacaksın mektubu.’Bu yine benden ne istiyor’ gibi argo cümleler çıkacak ağzından.Mektubu okuduğunda duygulanacak ve barışmak için can atacaksın ki kahrolası gururun izin vermeyecek sana.Yüreğinde bir burkulma, kalbinde bir acı hissedeceksin belki.Düşünmeye başlayacaksın gözlerin dolacak içinden hıçkıra hıçkıra ağlamak gelecek ama ağlamayacaksın ve zaman böyle akıp gidecek.Güneşin doğuşuyla yeni bir güne uyanacaksın.Yatağından kalktığın an üzerinde bir boşluk,kalbinde acı ve aklında birçok hadise olacak.Elbette mutlu olmanı isterim.Geleceğin yapacakların ve hayallerin sana kalsın.Yaşamak mutlu olmak seninde hakkın elbette.Bu yüzden hayat önüne ne engeller çıkarırsa çıkarsın mutlu olmayı sakın unutma..Yaşadığın hayat bugüne kadar sana neler gösterdi ve neler gösterecek bilmiyorum ama hayattan epeyce ders aldığın belli.Daha fazla konuşup iyice kızdırmak istemiyorum ki zaten kızgınsın bana ama; çok şey istememiştim halbuki yüreğinin en kuytu köşesinde ufacık bir yer yeterdi.Şimdi daha iyi anlıyorum sebepsiz terk edişini sen hiç benim olmamışsın ki ben hep kandırmışım kendimi...
Zamanla hatırlamayacaksın bile ismimi ama son kez düşün:Biri sevebilir mi seni benim sevdiğim gibi...
işte dinledin sana olan son sözlerimi, giderken söyleyemediklerimi.Çünkü ben öğrendim gidenlerin ardından üzülmemeyi.Yüreğimin en güzel yerinde saklayacağım seni..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.