- 2347 Okunma
- 16 Yorum
- 1 Beğeni
Wendigo
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Gri sabahın parmakları sahilde adımlarımı sayıyorken, ben de gözlerini okuyordum göğün. Gerçekleri saklayamayan gözlerini… "Hava bugün kötü olacak!" Der gibi bakıyordu.
Hapşırık krizi tuttu denizi, kıyıya köpükler püskürtmeye başladı. Bulutlar gürültüyle öksürdükçe şimşekler çakıyordu bir yandan. Yağmur yağdı yağacak!
Dünya’daki savaşlar ve Sam Amca aklıma geliyor, kötü hava böyle etkiliyor. Kalbi buzdan Sam Amca! Şimdilerde rengi değişmiş, siyaha boyanmış Sam Amca!
Yahudi lobisi, petrol krizi, madenler ve altın… Bir türlü gözü doymayan, yediği insanların karakterine bürünen Amerika. Biraz Filistin, biraz Suriye, biraz Irak, biraz Afganistan… İnsanların benliklerini çalan, geçmişlerini onlardan alan, damarlarına kan zerk edilmiş koca robot Amerika.
Kâşif dedikleri Kolomb; altın için can alan katil, Kızılderili katliamları yapan, zenci köle pazarları kuran, ırkları yiyen amigo. Amerika, Amerika! Kalbi buzdan Sam Amca.
Bir avuç su doldu ayaklarımın önündeki çukura, ayna gibi parlak. Eğiliyorum ve kaşlarımı görüyorum. Kalın, uzun ve siyah. Kuaförün önce makasla kestiği, sonra cımbız kullandığı orman gibi kaşlarımı…
Benim de yalnızca cımbızla alınan kısa kaşlarım olsaydı.
* "Bir elime cımbızı
Bir elime aynayı alıp
Umursamasaydım dünyayı"
Tanımasaydım Obama’yı. Tenini beyaz una buladığında görmeseydim keşke ruhundaki şeytani zifti. Hey amigo amigo! Geçmişi kirli wendigo!
29.06.2012
Müjgân Akyüz/MAJ
DİPNOT: Amerikan emperyalizmi dünyayı psikolojik etki altına alabilen güçlü bir yapıya sahip. Doneleri kullanmayı çok iyi biliyorlar. Bunun en güzel ve başarılı örneklerini (Kendileri açısından başarılı) Obama başa geldiğinde gözlemledik. Emperyalizmin tahtına siyah bir misafir oturdu. Büyük değişim rüzgârlarından bahsedildi. Değişim, demokrasi, barış, devrim kelimeleri ile sömürü düzeni dünyaya pazarlandı. Bu oyuna sağ ve sol bütün cepheler destek verdi. Merak edenler o zamanın gazetelerini okuyabilir, her kesimden köşe yazarlarının heyecanlı desteklerini görebilirler.
“Demokrasinin zaferi!” diye lanse edilen Obama’nın başkan oluşu ile ezilen halkın zaferi de kanıtlanmış oluyordu güya. Oysa sadece bir renk değişimi söz konusuydu. Obama da aynı eski politikaları benimsemiş, Amerikan emperyalizmini güçlendiren ve devam ettiren biriydi. “Yeni Dünya Düzeni” diye pompalanan ve güzel reklamları yapılan uygulamalar ise yine güçlünün zayıfı ezmesinden başka bir şey değildi. Türkiye açısından ise; yine “PKK örgütüne destek verilmeyeceği” Sözleri veriliyor, fakat ülkesindeki lobilerin baskıları sonucunda yine bu örgütün faaliyetlerine göz yumuyor, destek veren kanalları engellemiyordu. Bush döneminde PKK nasıl kullanıldıysa, Obama döneminde de yine ABD çıkarları için kullanılacaktı bu örgüt. Ermeni soy kırımı konusunda da yine Ermeniler safında yer almaya devam edecekti.
“Garp cephesinde yeni bir şey yok!”
Değişim denilen şey işte yalnızca bir ten rengi değişimiydi. Sam Amca aynı, şu bildiğimiz wendigo işte.
* "Ne atom bombası, ne Londra konferansı; bir elinde cımbız, bir elinde ayna; umurunda mı dünya!" O.V.Kanık
Ahmet Ormancı Beye seslendirme için sonsuz teşekkürlerimle…
YORUMLAR
Burada demagoji yapmanın bir anlamı olamaz! Ben bu yazıya BAŞ MAKALE demeyeceğim.Bu gün okuduğum gazetelerdeki Baş Makaleleri,''bu satırları okuduktan sonra '' Solda sıfır diye adlandıracağım.
Anlatımı,
Okurken sonunu merak,
İçeriğini okuyup, hemen idrak etmek,
Okurken sürükleyiciliği,
Sonucunda ne anlam yüklendiğini ve bitirme şekli.
Okul ağzıyla HOCANIM! Naçizane!!!
Bu makalede azıcıkta şu konular olsaydı diye düşünmeden yapamadım.
1- Deniz kenarından başlarken Samsun dan sanki denizi anlatıyormuş hissi.(Özür!Atatürk'ümüz Yurdun kurtarılmasına buradan başlaması dolayısıyla da Harika olurdu)
2- Azıcık ta Dini duygular!
Ne kadar Harikalar üstü bir yazı kaleme alınmış olurdu.
Kutluyorum efendim.Yüreğiniz dert görmesin İnşallah u Teala.
Tüm gerçekler satır satır, az ve öz bu kadar güzel anlatılabilir.
Tebrikler değerli yazarım, saygılarımla.
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
AMERİKA
Bulmuştu:
Emilecek memeyi,
Memede süt yokmuş
Ona ne !
Kanı var ya,
Kanını emer.
Canı çıkacakmış,
Umurunda değil...
Yeter ki biz uyanalım,tebrik ederim saygılarımla.
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
timsah hep timsahtır.
açlığa yedi ay gibi bir zaman sabreder mesela
fakat avını yakaladığı yerde
o an yedi bin takla can yutar
Barak"ın babası Müslümanmış diye bir şeyler okumuştum o ilk zamanlar
herkes neler umdu neler
bulduğumuz ve elde var olan
koca bir kambur
sevgi selamlar ablam
dua ile
Lavi_(n)_Su tarafından 7/13/2012 2:00:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
Değişim denilen şey işte yalnızca bir ten rengi değişimiydi. Sam Amca aynı, şu bildiğimiz wendigo işte.
sabah nette göremedim...yazı öğlenden sonra yayınlanmış seçki kurulu bu işi biliyorya ustaya tebrikler
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
eee neyapsınlar yazık ,zencilerin ağzına bir parmak bal çalmak için seçtiler obamayı.obamada eskileri gibi yahudi lobisinin kuklası.başa her geçeni kukla gibi oynatıyorlar. kukla oynamazsa öldürtüveriyorlar kenediye yaptıkları gibi..hersene toplanıp osene nerede savaş çıkacak,kimler ölecek,kimler kalacak kararlarını verip dağılıyorlar gerisi yaltakçıların işi.yapılacakları planlıyorlar.obama kim,yabama kim.kim oluyor onlar kukla kukla........çok başarılı bir yazıydı .tebrik ediyorum arkadaşım....
suzan çelik tarafından 7/13/2012 12:24:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
Etkileyici bir yazı, adam ne üretiyorsa onu pazarlayıp satacak elbet. Satmak için müşteri, müşteri bulmak için savaş ve kargaşa hep olmalı. Olmayınca da Amerika bir şekilde terör üretip kargaşa yaratacak ki silah satsın, hem teröriste, hem de teröristle mücadele edene.
Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az.
Tebrikler Müjgan Hanım, sevgimle.
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
efendim obamanın rengi ne olursa olsun farketmez sadece amerikanın çıkarları önde gelir yoksa aksi olsa obamaya başkanlık yaptırırlarmı hak diye bir kavram sadece lafta güçlüysen her yaptığın yalan yalış doğrudur işin özü budur efendim yazı çok anlamlıydı bir gün gelir umarım o amerika israil kendi yatıklarının içinde boğulurlar diyelim kutlarım sizi saygılarımla selamlar
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
oldukça güzel ve anlamlı bir yazı.
haikatler kısa bir yazıya sığdırılmış.yazı ve yorum çok güzel.
evet sam amca öyle bir harp yürütüyorki,her ülkede kendine yandaş satın alarak istediklerini uygulatmakta.
Bazen klüpleri,bazen cemaatleri,bazen siyasi partileri hatta ülkenin askeri gücünü etkisi altına alarak o ükede kendine yakın yönetimler oluşturmakta,her zaman kendi kazanmakta.
ABD nin planlarının uygulandığı en iyi ülke maalesef kendi ülkemiz.
Toplumda bazen konuşuyoruz düne kadar ABD için siyonişt şeytan diyen halk öyle bir psikolojik harekattan geçirilmişki(Medya ve basın aracılığı ile) bugün ABD büyük devlet onsuz olmaz dedirtiyor masum halka.
ABD büyük devlet değil,ilmi, aklı ve tekniği en iyi uygulayan Devlet.Başarısı bunda saklı.Bizler hala kendi kendimizi kandırmaktayız.
Irakta dökülen kana sessiz kalanlar,Suriye için aslan kesildilerde,hala halk bunun nedenini anlamak istemiyor.
Biz kime hizmet ediyoruz acaba diye sorgulamak vatandaşa zor gelmekte.Ne yazıkki bu bağlamda benim güzel insanım en değer verdiği manevi olgusu olan dinle uyutulmakta.Uyanırmı bilemem.
Allah sonumuzu hayır eylesin.
Irakta, Libyada dökülen kana sessiz kalan yöneticilerimiz bilsinlerki zalime zalim demekten korkanlar,zalimin dostu olmuşlardır.Ve bir gün bu zulüm bizleride yakacaktır.
Milletler tarihinde hata yapan yöneticiler hatalarının bedelini masum halka ödedirler.Biz tarih boyunca haklıdan yana olan bir Milletiz.Bununla övünürüz.Ülkemiz müslüman bir Cumhurbaşkanı ve Müslüman bir Başbakan tarfından yönetilmkte.ne güzel bir görüntü.Ama işin özü hiçte öyle değil.
BOP projesinin bir parçasıyız.Bu proje kan ve gözyaşı kokmakta.masum sizillerin acı ve ızdırap çekmesi demek değilmi.
Uzun yorum yazdım kusura kalmayın.Güzel yazınız etkiledi derinden.
saygılarımla.
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
Çok etkileyici bir yazıydı... Tebriklerimi sunuyorum...Hatta ben bile Obama'nın seçilmesine sevinmiştim o zamanlar...
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
Emeğiniz için tekrar teşekkürler Ahmet Bey.
Ablam anlamlı yazını KUTLU/YORUM...
YÜREĞİNE ELLERİNE SAĞLIK....
EN DERİN SAYGILARIMLA....
DİLEK YILDIZI tarafından 7/13/2012 12:55:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler
Dünya Emperyalizminin baş Oyuncusu Amerika ve İsrail.Yahgudiler Amerikan çımarık çocuğu.
Çıkar ve menfaat için Dünyanın her yerinde katliamlar yaptılar.Elleri kirli o eller asla temizlenemez.
Hala da katliamlarına devam ediyorlar.
Masum Milletlerin artık bir arada hareket etme zamanı geldi de geçiyor ...
Tebrik ederim Müjgan hanım.
saygılarımla ...
Müjgan Akyüz
Selamlar, sevgiler