Kadın Dediğin...
Kadın dediğin herşeyden önce yüreğine bakar erkeğinin... Aldatmayacak bir aşkla sever kadın dediğin. Yüreğinin derinlikleri tertemizdir bu yüzden. Anlaşılmak için değil paylaşmak için vardırlar, devam etmek için... Maziyi kurcalamaz kadın dediğin. Hayattır, yaşanmışlıklardır der geçer. Asildir kadın dediğin... Parasına, puluna, ismine bakmaz yüreğine bakar yüreğine! Gerçekten sevdiği için yanındadır çünkü. Kızar, küser, kıskanır, güler geçer... Olduğu gibi yaşar içindekileri... Niyet etti mi orucunu bozmaz kadın dediğin! Ezan saatini bekler gibi bekler sevdiğini... Başka bir kadın ismi asla duymak istemez! Bu uğurda, sevgi uğruna tüm gücünü kullanır, ama başarır ama başaramaz... Erkeğinin yüreğinde barınmasınıda bilir en ufak kaypaklıkta çekip gitmesindeki gücü kendinde bulmasınıda... Dönmesini beklemeyin sakın. Kalp hassastır. O, sizinle herşeyi açık oynadı rolsüz. Anlamak istemeyen sizdiniz. Böyle bir kadınla beraber olmak ipte yürümeye benzer. Diğerlerinle karıştırmayın boşuna. Kadın dediğin zor olan değil, yüreğe bakandır, anlayan anlatsın anlamayanlara...
Kendi dünyanızın oyuncususunuz, dilediğiniz gibi doğaçlayın...
AŞk’la
YORUMLAR
Kadın bereketin ta kendisidir...merhametin resmedilmiş halidir..Kimsenin tahammül edemeyeceği kadar derin bir hazinedir kadın..kadın cennetin ayaklarının altına kadar indirgendi ten can taşıyandır..ve kadın her erkeği karın boşluğunda besleyen kanı ile can verendir..Kadın merkezidir aslında anlamasını bilene...Ne hazin ki: DOĞURDUĞU DAHİ ANLAMADI VE ANLAYAMAYACAK KADINI.....Tebrik ederim...