- 686 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİZİN SERVİSİNİZ VAR MI?
Bilim ve teknoloji canlılardan yolla çıkarak birçok araç ve makineleri imal etmiştir.
İmal dan sonra kursa tabi tuttuğu elemanlarla beraber pazarladığı yerlere beraberinde servislerini açar pazarladığı ülkelerin hava koşullarını,eğitimini ve ekonomik gücünü göz önüne de bulundurarak garanti süresini belirler!
İnsanlığın servisi var mı veya sizin?
Tanıdıklar üzerinizdeki elbiseden veya şekil şema da tanırlar.
Arkadaşlarınız ise ortak paydanızdan sizin arkadaşınız olmuştur oyun ve eğlence gibi!
Akrabalar ise az da olsa soyunuzu kütüğünüzü evinizde ne var ne yok ve kişiliğinizi bilir bazen de aynı dalda koparılmış bir meyve gibi benzerliği vardır!
Anne ve baba ise bebeğinin ana servisidir!
Erişkin ve orta yaşlıların da pusulası yedek parça ambarıdır.
Sevdiği yemeği,giyim tarzını ve bazıları da yaşam tarzını tespit eder bu anne babanın aldığı eğitim ve kültüre bağlıdır!
Bebeklik aşamasından sonra ki süreçte bir çoğu ana servissiz kalır!
Her markanın bir servisi olduğuna göre sizin servisiniz var mı?
Servis derken yanılmayın sıradan bir usta paravan şirket yan sanayi değil,arızayı noksanı sana sormadan tespit eden yani aracın ciğerini bilen anlamındadır!
Dost ise ikiye ayrılır tali bayi ana bayi.
Tali bayi dar günün dostudur,maddi ve manevi olarak dün ki baban gibi bazen de anne şefkati gibi elinden tutan aileden biri olarak görür,aralarında çıkar ilişiksi senet imza yoktur sadece söz vardır aynı yolun yolcusu gibidir yoldaş tali bayi olduğu için her zaman uğranmaz!
Ana servis ise yar,sevgilidir!
Sevdiğin değil sevenindir bedenin giyimini,beyin ve yüreğinin nelere ihtiyacı olduğunu,rengi,yağı,suyu tuzu,acı ve tatlısının gramını bilir!
Ana servis olmadan yaşanmaz sizin ana servisiniz var mı?
Aşur ŞAHİN
11.07.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.