- 813 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İntikam Peşinde
Kimse sevdiğinden ayrıldığına üzülmüyor ki... Herkes terkedildiğine ağlıyor... ’’Niye ben değil de o terketti’’ diye dövünüyor.. Çünkü hepimiz gururla büyütüldük, babamızın evinde öyle gördük. Öfke ile yıkandık, gururla kefenlendik. İntikam mürekkebiyle yazıldı mezar taşımız.
Kişiler unutulur ama kişilerin yaptıkları asla unutulmaz.
Hissettiğiniz şey öfke ise.. ya da boşverin gitsin.
’’Salla Bekir salavat getir.’’
Gönül Yıldız
11 Temmuz 2012
Çarşamba
İntikam Peşinde Yazısına Yorum Yap
"İntikam Peşinde" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
11 Temmuz 2012 Çarşamba 11:46:18
O terk edildiğine ağlayan şahısla tanışmak istemem doğrusu. Yanlış gelişimler göstermiş demek ki. Böyle bir genelleme yoktur diye umut ediyorum.
kutsalakıl
@kutsalakil
her insanın bilinçaltında bu yatıyordur bence .. çünkü bir ilişki bittiğinde tek tarafın istemesiyle bitmez ki .. aslında artık iki taraf içinde gitmeyen bir şeyler vardır .. ama öylesine devam eder işte sırf alışkanlık diye .. sonra birinin canına tak eder ve terkeder .. terkedilen de hâlâ sevdiğini düşünerek ağlar zırlar ama aslında sevdiğinden değil o da hep gurur yüzünden .. insan öyle bir varlık çünkü .. yediremez bazı şeyleri kendine .. ama bunu kabullenmez ..