- 1124 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
İstemiyorum
Yangınsın sen; dumanı ve zehri bol öldürücü bir yangın. İçindeki doymayan şehvetin, tenden tene uzanarak arama kendini; bulamazsın! Hiç bir tende düşündüğün gibi kalıcı değildir izlerin.
Kadının teninde ki istek değil, yüreğine ulaşabilmen mesele. Akşamdan sabaha savrulan ve senin asla göremeyeceğin bulutlardan gökkuşağı açtırma şaşkınlığından da vazgeç.
Çiçek olduğunu fark eden hiç bir çiçek yüzünü sana doğru çevirmez ki! Uğultusu bol, cürümü dahi olmayan, uyduruk bir şimşeksin sen! Eğer ben, seni ölürcesine seven ben, bu satırları yazıyorsam utan kendinden!
Yüreğimdeki güzelliğin katili olduğun için utan!
Utan, dertlerinle boğuştuğun saatlerde karanlığı başına çökmesin diye siyahları üzerime çektiğim gecelerden utan! Seni bana getiren rüzgarın fısıltısından utan! Göz yaşlarımı görüp üzülmeyesin diye yüzümü senden kaçırışlarımdan, sana yaklaşma dan, uzak kalışımdan utan!
Ama en çok, Kendinden utan!
Ne sevdiği, ne sevmediği belli olmayan vicdansız bir sevgili olmaktan utan!
Olur olmadık zamanda karşıma çıkıp,Ceylanım diyebilen,betimi benzimi kaçıran bir hortlak olduğun için utan!
İstemiyorum; duru ve hüzünlü olduğuna inandırdığın gözlerinin sahteliğini, dokunuşlarının yalancılığını.
Güya büyük olan aşkından utan
İstemiyorum; soluk aldığımı sandığım, fakat yanıldığım soluk kesintilerimi ve ne zaman seni görsem, sesini duysam,titreyen yüreğimden,içime düşen ateşin iyi bir şey olduğunu düşünmek istemiyorum.
Gelip alabilirsin zalim yüreğini,yüreğimden..En önemlisi de yüreğime Emanet Ettiğin Kaypak Yüreğini istemiyorum...
21.04.2011
Konya
Beyza
YORUMLAR
Merhaba Beyza hanım dostum.
Hani derler ya '' Geçiyordum uğradım''inan böyle olmadı emailime baktın kaç zaman sonra, edebiyat defteri, mesaj göndermiş. halbuki çok zamandır buraya da uğrak vermiyordum. Şii,rine yorum var iletisini görünce, bi girip bakayım dedim. Ve piyangodan siz çıktınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.. Yazınız da bir şiir gibi yüreğinize kaleminize sağlık...
Dedeciğinin selam ve saygıları ile..
tek tek noktasına kadar düşünülmüş mükemmel bir kurgu ekseninde,keskin olduğu kadar kararlı kendinden emin olmanın verdiği güçle kaleme alınmış bir Manifesto,
Suskunkadın
Suskunkadın
savran
(ya ben dezzemden taraf oluyom ve karşıkine veryansın ediyom bu sebeplen, amma ve lakin dezzem yine ona sahip çıkıyor )
Yaşamında ki fırtınaların rüzgarları yürek sesinle sayfaya yansımış
Yürek damla damla söz olup dökülmüş sayfaya Okurken duyguları iç çektiren bir yürek çığlıgıydı sayfandaki yazın Kutlarım çığlıkların mutluluk sesi olsun ömrün uzun yaşamın sevinçlerle dolsun dileklerimle Yüreğine keder gözlerine elem yaşı düşmesin Mutlu ol Mutlu kal İnşallah