- 1106 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
EYLÜL AKŞAMLARINDA
Bir kuyruklu yıldızın gizemindeydi umutlarım. Gecemi aydınlatırdı göklerden. Bir meteordu aşk, serseri mayın gibi parçaladığında yıldızımı. Tuzla buz oldu her şey. Dağıldı, evrenin dört bir yanına. Ellerimi açtım göklere, tutmak istercesine uzandım. Parçaları battı avuçlarıma. Sensizliğim kanadı satırlara.
Söylenmemiş nice sözler var yüreğimin ucunda. Bakarsın bir gün şiir olur. Bir kuşun kanadıyla yıllar öncesinden yıllar sonrasına taşınır bu sevda.
Say ki ben bu yürek depreminde hiç enkaz altında kalmadım. Say ki ben dilek tutmadım kayan her yıldızda. Ve say ki ben, kıyıya vuran her dalgaya biraz umut saklamadım.
Peronlarında düşlerimi bozdurup harcadığım gitti gelmez trenlerini boşuna bekledim. O gün bugündür küstüm sokaklara, kalakaldım karanlık kuytularda. Yalnızlıklar bana aşina, ben sana ama bir türlü alışamadım yokluğuna.
Sabrın taş erdemine sığındıkça ben, yokluğun yaylım ateşinde, kundaklıyor gecelerimi.
Ellerini rehin tutuyorum avuçlarımda. Yarım kalmış hayatlar bir boz yelde savrulmakta. Ve kopmada sevgi sağanakları, eylül telaşlı rüzgarlarda.
Duydun mu yüzü ayaz vurgunum, aşk anımsanmaz yaşanır. Tıpkı şiirler gibi. Hep sen yüklü şarkılar çalar kapımı, eylül akşamlarında. Dilim tutulur, gir diyemem. Sev diyemem, unut diyemem...
YORUMLAR
Metinde kullandığınız ifadeler gerçekten birer duygu patlaması olmuş.Ancak ben böyle duyguların kişinin özelinde kalmasından yanayım.Ancak bu tür duygular israf edilmemiş olur ve amacına ulaşır diye düşünüyorum.Yanılmış olabilirim.Bu değerlendirmem kırıcı olduysa beni affedin Efendim.Yeni çalışmalarınızda buluşmak umuduyla saygılar...
Turgut Yıldızan tarafından 7/8/2012 6:19:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşka yelken açarken böyle mi olur acaba yürekler? dedim okurken. Nerede bir Eylül öyküsü okusam aşkın hüznü düşerdi Bu kez tam tersi olmuş öğretmenim. Eylül yüreklere hep dolu dolu sevgi taşısın . Ne güzel olur dedim okurken. Size özgü pırıl pırıl bir anlatımdı yine . Kutladım, alkışladım, paylaştım