- 926 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HESAP ZAMANI !!!
Ne yaparsan, nereye gidersen git, hiç bir zaman hayattayken değerin olmayacaktır. ne zaman sen bittin, ne zaman kalbin artık atmayı unutup seni bedeninle yalnız bırakacak o zaman birileri için değerin olacaktır... Ve diyeceksin gökyüzünde ruhun bedeninden ayrılışını izlerken bu gözyaşı ne için ? Ben varken yüzüme bakmayan insanlar, değerimi bilmeyen kişiler neden bu gözyaşı ? bırakın sahte gözyaşlarını da bari arkamdan adam gibi ayakta durun dersin?
Sonra ailene bakarsın seni doğumundan büyütünceye kadar neler çeken annene! Arkandan sadece gitme yavrum deyişini duyarsın. Anne bırakma beni salıverme başka ellere dersin ama nafiledir. Annen bile seni bir yere kadar uğurlar sonra bakar anne sende mi dersin ? evet bende kızım dediğini işitir gibi hissedersin. Kırgınlığın bir kat daha artar. Babana bakarsın bir kenara çekilmiş sanki gözyaşlarını etrafından gizlermişçesine hıçkıra hıçkıra ağladığını görürsün. Baba neden gizlersin ben seninle gurur duyarken açık açık kendimi ifade ederken, evladın giderken neden başın önde? Ne yaptım bende başın öndedir ? Ağlama bari, gel sen al beni bu beni omuzuna alıp taşıyan insanlardan. Sen kurtar beni bunların elinden dersin! Fakat o da nafiledir bir bakarsın arka tarafta millet etafına toplanmış baban geride kalmıştır. Baba, baba diye çığlık çığlığa bağırsanda herkes sağır olmuş seni işitmezler. Boşuna yorma kendini seni senden başka duyan yoktur der biri sana! Kim bu seslenen diye etrafına bakarsın ama sadece zar zor hayal meyal gördüğün kişi senin dünyada ki sol yanın değil, yalnızlığına eşlik edecek sağ yanındır…
Kimse yoktur artık çevrende. Sen ve senin gibiler vardır. Artık yeni arkadaşların, yeni komşuların vardır. Zor olacaktır sana hoş geldin kelimesini söyleyemeyecek kadar aciz bir yere mi geldim dersin ama sende alışacaksındır. Onca millet sadece yanı başında yarım saat duracaktır bir bakacaksın o kadar kişi, omuzlarında bir padişahı taşırcasına indirmeyen insanlar şimdi nerede? Hepiniz nerdesiniz diye haykırırsın ama boşunadır…
Kendinle başbaşa, ruhun bile seni terketmiştir.
Bu dünyada değerimi bilmeyip, arkamdan sahte gözyaşı döken insanlar sizde bir gün buraya gelecek ve hepinizden bir bir hesap soracağım !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.