- 1235 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Çook İyiyim Yeni Kayıp Mehmet' e Mektup
ÇOOK İYİYİM YENİ KAYIP MEHMET’E MEKTUP
Merhaba Mehmet nasılsın?
Uzun süredir bir şeylerle uğraşıyorum boşuna.Gerçeği bulacağım ya boşu boşuna bana yaşattıkları üzüntünün sebebine ulaşacağım ya. Tabi ki sebep basit ve olağan çıkar.Şimdi çok rahatım her şey açık ve net. Tabi bildiğimle kalacağım o ayrı mesele. Öğrendiğim önemli şey her yanlış beraberinde bir çok doğruyu getiriyor. Önündeki yolu açıyor. Aydınlatıyor az da olsa. Üzüldüm doğru zaten şekerim var kollarımı kanattım doğru. Aylardır doğru düzgün yazı yazmadım şiirlerle idare ettim doğru. Öyle solgun ve bezgin dolaşıyordum on dört yaşındaki yeğenim teyze dedi çok mutsuz görünüyorsun.Çok zoruma gitti. Teyzesi mutsuz olsa da yeğenim görmemeliydi.
Diğer yeğenim öyle bir söz patlattı ki. Kimin yeğeni dedirti.
Dedi ki:
- Bazı insanlar vardır ne yapsan ne etsen etkilenmezler boşuna.
O söze takılı kaldım. Bir süredir. Benimde bir sözüm vardır’ Sonuç ne olursa olsun belirsizlikten iyidir ’Belirsizlik kalmadığına göre.
Artık toparlanma zamanı ki bir şekilde üzüntüm yansıdı onlara kim bilir ardımdan konuşup gülüyor bile olabilirler.Ne fark eder ki zaten salak süper salak gibi hissettim bazı anlar.Yine de sende bilirsin o şiirde dediğim gibi .Her salak sandığın salak değildir.Ben niye üzüleyim ki onlar benim gibi bir dostu kaybettiler.Selam versem konuşsam bile kaybettiler.Ötesi var mı?
Artık yaşamak zamanı gülümseyen umutlu mutlu bir teyze olmalı. Ki zaten tam çözülmüş denklem değil. Kim bilir kaç doğru eklenecek zamanla. Bekleyelim.Belki hayat güzel bir şeyler ekler.
Selamlar
11-6-2012
Jale KESKİNKILIÇ
Yaa Mehmet bu gün yedinci ayın üçü çok zaman olmamış, bu gün de yazılmamış. Çok iyiyim Mehmet belki bilmek istersin. Ne kadar çok iyisin dersen düz yazı yazacak kadar yetmez mi?
Çook çook selamlar…
YORUMLAR
Hayat her zaman insana güzel şeyler ekliyor daha güzellerini istediğimizden mutsuz oluyoruz.Hayatımızın alt üst olmasından da korkuyoruz altının üstünden güzel olmadığını düşünürüz ama bunu bilmiyoruz.Biz izin verdiğimiz kadar bizi üzerler....selamlar...