- 1453 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Biz Olamadım Sevgili
Derler ki;
‘’Bir kadını ağlatmak çok zor değildir aslında’’
Ama kadını yürekten ağlatmak zordur. Eğer bir kadın yürekten ağlıyorsa, ağlatan onun yüreğine ulaşmış demektir.Gidene ağlamaz kadın! Gidenin giderken koparttığı yerdir onu ağlatan, orada bıraktığı yaradır.
Sakin ,suskun ve sessiz dünyama Usulca giriverdin … Yeni bir başlangıç, yeni bir umut oldun senelerdir yalnız kalmış ruhuma, özlemlerime ve suskunluğuma.
O bahar akşamında yaşantıma serpmeye çalıştığın sevgi kırıntılarını, avuçlarımda toplayıp, yüreğime yerleştirmek istedim. İzin vermedin… Sadece sevemedin, ama sev dedin… Ama sevgili sen ne istediğini hiçbir zaman bilemedin.
Şimdi soruyorum sana, sen sevgi nedir bilir misin? Yasaklar, kısıtlamalar olmadan, eleştirmeden yüreğini zamana esir etmeden, içinden geldiği gibi, çıkarsızca, umarsızca ,vicdansızca duyguların olmadan ,bir kadını sevebilir misin?
Gecenin bir vakti, yüzüne vuran ay ışığının gölgesinde, ulaşılmazlar içinde sevdiğin bir kadına ulaşabilmeyi hayal edebilir mi sin? Kan ter içinde, sevdiğinin adını sayıklayarak uyanabilir misin? Seni seviyorum derken o kadın…
Sen’’ Sevgi öyle söylenmez şöyle söylenir ‘’demeden ,durmak bilmeyen zaman içinde, geçmek bilmeyen saat tik taklarına umudunu bağlayabilir misin? Hiç gelmeyeceğini bilerek sevebilir misin sessizce?
Yaa! onun yokluğu yumruk misali boğazına çökmüşken, yorganını gözyaşlarına kalkan yapıp, sesini kimseler duymasın diye, için için döktüğün her bir damlayı yüreğine akıtabilir misin?
SUSUYORUM, Yalnız ve Suskun Kadının Susuyor yine,
Sustukça acıyor ,üşüyor yüreğim. Sorsam tereddütlerimi, açmak istesem duygularımı, biliyorum öfkeleneceksin, acıtacaksın ikimizi.
Bir kez gördüm, daha kokunu bile tam hissetmedim.. Ama seni sana anlatmak için kendime hayaller üretiyorum. Bazen hikayemin baş rol oyuncusu bazen...
Sokaktan geçen bir gölge oluyorum.. Susuyorum…
Dedim ya; Gidene ağlamaz kadın! Gidenin giderken koparttığı yerdir onu ağlatan, orada bıraktığı yaradır. Bir zamanlar avuçlarımda ısıtmak istediğim zalim yüreğini artık serbest bırakıyorum ve susuyorum sevgili.’’Nasıl istersen öyle olsun’’ diyorum ve susuyorum sevgilim. Sustukça sol tarafımın acıdığını ,yüreğimin üşüdüğünü hissediyorum.Ve tekrar susuyorum. İşte aslında ben kendimi buluyorum.
Biraz sende biraz bende. Şimdi haykırsam duyar mısın? Yoksa sadece duymak istediklerini mi haykırmalıyım?
Yaşadığım senin hayatın mı? Benimki mi? Sen ve Ben olabildik farkında mısın?
Hiçbir zaman BİZ olamadım sevgili...
Ve ben yine.susuyorum… susuyorum..
Beyza
YORUMLAR
Ağlamak istiyorsanız asla yapmayın
Çünkü, bir yerlerde sadece sizin bir gülüşünüz için
Yaşayan birileri mutlaka vardır. Duygu dolu yürekli insanın gözünde bir gülün solması ne kadar acı ise. Ağlayan bir çift gözde o yüreğe o kadar acıdır bence. Dilerim yüreğinize elem. gözlerinize keder yaşı dolmasın yaşamınızda inşallah
Suskunkadın
gecenin ıssızlığında sızılı bir feryat gibi, gögüse saplanan gümüş bir bıçak gibi, avucuma damlayan kan, kor gibi...
sihirli sözcük biz olmak, yazıdan damıttığım iki kelimelik tek cümle, "biz olmak" ayna olabilmek bir bedende tek ruh gibi yazıdan acıyı değil aklı alabilmektir olay...aldım dost...
Suskunkadın
çok güzel bir yazı paylaşmışsınız beğeni ile okudum selam ve dua ile...