- 6343 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
EŞEKLE SEVİŞMEK
EŞEKLE SEVİŞMEK
Hiç eşekle sevişmediniz öyle mi? Sevişmişsinizdir de bir türlü onun eşek olduğunu kendinize itiraf edemiyor ve onu hâlâ kadın zannediyorsunuzdur.
Benim hayatımdan geçen epey eşek oldu, ama şu son Merzifon eşeği gibisini hiç görmedim. Eşek dediğin hadi inatçı olur da bunun inadı katırı bile öldürür vallahi!
İki yıldır Merzifon eşeğini tımar ediyor, yemini suyunu bol bol veriyor, tavlasının her türlü konforunu sağlıyorum da yine de kaprisinden geçilmiyor köftehorun. “Semer” diyor, semer alıyorum. “Yok efendim, bunun nazar boncuğu yok!” peki boncuklusunu da aldık işte. “Yok efendim, sırtımı biraz vurdu” peki değiştirelim. Hemen yenisi...
-Ay elâlemin eşekleri ne kolyeler takar da benim sesim bile çıkmaz.
-Olur hayatım, el örmesi en kral kolyeyi hemen alayım. Pırlanta taşlı olsun mu?
Bu Merzifon eşeğinin elinden neler çekerim de annem bile bilmez. Öyle ya dağınık yataklar, ütüsüz pantolonlar, yemeksiz sofralar, pizza kutuları, kurumuş lahmacun kenarları, bulaşıklar, bulaşıklar, bulaşıklar...
Dışarıdan görsen “Ne temiz, pırıl pırıl” dersin. Yıkasan ya çamaşırları gömlekleri. Bari beni kirli donlarla gezdirmesen diyorum da hani... Geçenlerde giydiğim gömleğin yaka balinalarını takmamışsın, ben de çıkınca fark ettim bütün gün elimle düzelttim, durdum. Sonra toplantı uzayınca, müdür “Hep beraber ceketleri çıkartalım” deyince benim gömleğin sadece önüne ütü yaptığın da ortaya çıktı. Rezillik vallahi!
Bazen onunla sevişmeden önce kendime göre kararlar alırım, “Kızmak yok, alınmak yok, hep anlayışlı olmak var” diye.
O günlerde gece çok erken başlar benim için:
-Ben geçen sene sana bilmem ne demiştim de, sen bilmem ne yapmıştın!
-Uyma oğlum!
-Ben senin ailene lâyık değildim de, sen beni annene karşı korumamıştın da...
-Geç, oğlum.
-Beni kimler istemişti de ben hepsini tepip...
-Ulan asıl tepilen benim be! Aldırma, oğlum.
-Ben sana gençliğimi feda ettim, her şeyimi verdim, hayatımı kaydırdın!
-Kızma oğlum, sakın kızma. Senin feda ettiklerini de unut, gitsin Arslanım!
Sonra yatağa girmeden bir duş almak isterim, hatta birlikte yıkanmak:
-Sen ter kokmuşsun, şu kıllarını daha geçen gün kesmemiş miydin? Tıraş olsana, sakalların batıyor. Dişlerini fırçalamadan sakın yatağa gelme! Ayaklarını ayak havlusuna kurulasana, bu ışıkları neden açık bırakıyorsun?
Neyse duymazlığa, bilmezliğe, anlamazlığa gelir de yatağa ulaşırsın. Şu lânet olası 240 milyonluk sperm ordusunu çıkartman gerekiyordur içinden. Tanrı buyruğu!
-Bak, hâmile kalırsam seni öldürürüm. Yavaş yavaş, canımı acıtmadan, alıştıra alıştıra yapacaksın. Saçlarımı yolma yine. Göğüslerimi sıkma sakın, sarkıttın be!
Zevksiz eşşşşşşek!
-Hadi çabuk olsana daha uyku uyuyacağım! Öff, hep kendini düşünürsün zaten. Ay elini hem orama sokuyorsun hem de aynı elinle saçıma dokunuyorsun... Ne oldu şimdi? Yumuşadı seninki. Biliyorum senin hayatında başka bir kadın var! Annem, bu adama hiç güvenme demişti de...
Hayat mı bıraktın be, başkalarıyla hayatım olsun? Zevkimin de içine ettin!
-Ay, bu tuvaletin kapağını neden açık bırakıyorsun? Üstelik sifonu da çekmiyorsun, ben kokuya dayanamayıp çekiyorum!
-Haklısın bebeğim! Ne demişler ? ne kadar sallarsan salla yere düşer son iki damla Ama her evde biraz erkek sidiği kokusu olmalı, değil mi? Hani aslanlar, kurtlar, ayılar bölgelerini işeyerek belirler ya... Belki sen de bu evde bir erkekle yaşadığını anımsarsın hani... Hadi bebeğim, ışığı söndür de gel artık. Tv Alaçatı’yı mı gösteriyor? Ben seni motorla götüreceğim oralara. Güzel bir pansiyonda dört gece, ne dersin? Bodrum’a geçersek Halikarnas’a da götürürüm. Tamam köpük banyosu, ama beni sokma öyle şeylere be güzelim! Bu yaşta nonoş gibi! Köpük beni bozar kızım! Ben kenardan seyredeyim bari. Yahu, kırk beş dakikadır durmadan konuşuyorsun be güzelim! Bu zımbırtıya çamaşır kolası falan sürülmüyor, sert kalsın diye. Hadi kızım, ışıkları söndür de gel artık. Olimpos’a gitmek mi ? Hem de karavan kiralıyarak... Hadi be yavrum, Olimpos’un çırası gibi yanıyorum! Gel artık şu yatağa! Kuzenlerin kahvaltıya mı gelecek? Alırız sabah bir şeyler, mahcup etmeyiz seni üzülme, gel artık! Güzelim işyerindeki huzursuzluğun iş yerinde kalsın. İyi de sen iş yeri sahibi olsan daha ne kadar maaş verebilirsin ki? Adamlar aybaşında tıkır tıkır ödüyorlar maaşlarınızı. Bunları yarın konuşsak olmaz mı? Hadi bebeğim yarına bırak, iş yerini, çiş yerini, yatağa gel be yavrum!
Olmaz anasını satayım, hayatta olmaz! Eşeğin eşekliği tutmuştur bir kere!
-Seninle de hiç konuşamıyoruz ki! Aklın fikrin hep başka şeylerde. Kızların erkek arkadaşları o kadar kibar, o kadar saygılı ki! “Evet”ten de “Hayır”dan da anlıyorlar yeminle! Senin seksten başka düşündüğün hiçbir şey yok zaten. Gümrükten ayak kremi getirmişler, topukları pamuk gibi yapıyormuş. Hiç diyor musun alalım, diye? Tatile gitsek ne giyeceğim? Beş bikinimin de rengi atmış!
-Yani o krem gerçekten yumuşatıyorsa, kaygansa hani o iş için de olur mu dersin? Tamam alırız, yarın olsun da...
Ulan şeytan diyor ki kalk git, bul bir Rus kızı... Dırdır yok, vırvır yok. Akrabalarının da, kuzenlerinin de canı cehenneme! Takıl bir hafta, bayıl 1000 dolar. En kralından tatil, en kralından seks, en dırdırsız günler! Hesap vermek yok, geçmişten de gelecekten de. Yap ulan bunu, yap bir cesaretle! Bu eşekten daha ucuza gelir tatilin. Kuzeyin ısıtan, beyaz Minsk’leri dururken uysal ve yumuşak. Üstelik seçmece, beğenmezsen değiştirme garantisi, iadesi de var. Yani ürünü müşteri memnuniyeti ile veriyorlar.
SON NOT: Hani sen okumayı sevmezdin, bebeğim? Yani şimdi ayıp ettin! İnsan ya hep okur ya da... Sana hiç “eşek” der miyim? Hem sen varken Rus kızları da ne oluyor? Sen Anadolu toprağı kadar sıcak ve verimlisin. Hormonlu onlar, vallahi hormonlu! Türk kadınının lezzetini dünyada kim verebilir ki? Bir de Akdenizli kadınların... Tamam tamam, o beyaz elbiseyi yarın alıyoruz. Oldu mu? İthal kremi de bebeğim...
VALLAHİ ŞU HAYALARI MI ALDIRIP KALANINI DA İŞEMEYE MAHSUS BIRAKACAĞIM DA, KIYAMIYORUM BUNCA HİZMETİNDEN SONRA EMEKTARA.
E.Yaşar Ovalı 30.06.2012
YORUMLAR
kukurikuu
Beni deli eden,hiç kimsenin ,hatta bu yazıyı senin için yazdım dediğimin bile üzerine alınmaması.
Bu esekler oldukça da ,vurdumduymaz oluyorlar galiba.
Sayfamda olmanızdan onur duydum .
Saygılarımla
Yahu komutanım, gözümüz arızalandı, ara verdik biraz, hemen zıvanadan çıkmışsın; nedir senin bu eşeklerden istediğin, bilmem ki... İnternetin şifresini değiştirdim, giremesin sayfama diye; sen gizli bir haltlar mı karıştırıyorsun bakiim, denilince de, ne haltı be kardeşim, al, gir de gör demek zorunda kaldım. İstersen verme, yolar/ saçlarımı değil tabii ki, internetin kablolarını......Neyse, bu iş karakolda biter, benden söylemesi; sabrın da bir sınırı vardır. Senin gibi peygamber sabrına sahip olmak kolay deiğil ya, o da biter nasıl olsa; kim çeker öyle cadalozu yahu sonsuza değin... Allah kolayklık versin, ama biraz da gurur versin de kıçına vur şunun artık; sana hanım mı yok?...:)
kukurikuu
Sizi sayfamda görmekten nasıl gurur ve heyecan duyduğumu anlatamam.
Sıhhatiniz nasıl Hocam? Ara verdiniz ama ,gönlümüze değil.
Hayat eşeklerle doludur , gün gelir bizler de birer eşek oluruz karşımızdakine.Bu yazıma ,hanımların olumlu tepkilerini alıyorum.
İyi de, kimse yaptığı eşekliği kabul etmiyor Hocam. Bu gidişle tek eşek ben kalacağım galiba.
Saygılarımıla .
Kemnur
kukurikuu
Gerçekten ironi dolu bir yazıydı. Bunu yorumlayan güzel beyine teşekkürler.
harika, harika, harika...
esege cilve yap demisler o da "zarrrrt veya zorrrt" diye bi ses cikarmis azizim.
tesekkurler.
kukurikuu
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
Saygılarımla.
kukurikuu
En çilekeş hayvanlardan biridir eşek.Ama nedendir bilmem , vurdumduymazlıkları hep ona bağlamışızdır.
Sütü insana en yakın olan hayvan da yine eşektir.
Ama inatları ve direnmeleri gerçekten en çok insana benzer.
Yorumunuz için teşekkür ederim.Saygılarımla.
süper bir yazı olmuş,gülmekten bayıldım,kahkahalarım komşudan duyuldu meraklılar kapıda sıra oldu..:))))
tebrikler,saygılarımla...
kukurikuu
Maksat gerçek bir Eşek'e,küçük bir mesaj yollamaktı. Arkadaşlarım okumuş
rezil oldum , ben öyle miyim , yok yanlış anlamışsın diye ,sızlanıp duruyor .
Sizi güldürebildiğim için sevindim.Sayfamda olduğunuz için, teşekkür ederim.
Saygılarımla.
:))
Hani ortalarda dolaşır, anlatılır;
"İki davalı bir kadıya gelirler, Kadı birisini dinler ve haklısın der.
İkinciyi dinler haklısın der. Bu duruma orada bulunanlar itiraz ederler.
Olurmu kadı efendi ikisinede haklısın dersin, birisinden birisi haksızdır.
Kadı döner ve kalabalığa," Sizde Haklısınız" der...
Bu durumda....
kukurikuu
Şu kadın milletine de ,hiç laf söyletmezsin hani. Ama gerçekten eşek olan
epey kadıncık var, inan ki .
Tabi kadıya gidersek, bizim de ayılıklarımız ortaya çıkabilir. Buda doğru.
Sevgilerimle Kardeşim.