- 2152 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Severek Ayrılmak
Bir ceninin ana rahminde var olmaya başladığı an gibidir aşk… Önce hissedemezsiniz belirtilerini ama sonra hem bedende hem ruhta büyümeye başlar. Nasıl ki dokuz ay boyunca kusmalar, aş ermeler ve sancılı dönemler geçirir bir gebe aşk da aynen böyledir. Zaman zaman kavgalarla sancılı süreçlere girer bazen mide bulantısına benzer durumlar yaşarsınız. Ama her şeye rağmen içinizde büyütmeye devam edersiniz.
Dokuz ayını tamamlayıp dünyaya gelen bir bebeği yürüyene kadar bağrınızda taşırsınız emekle bin bir zahmetle, yürümeye başladıktan sonrada bir yere çarpar mı? Kendine zarar verir mi? telaşıyla yüreğiniz ağzınıza gelir. Belli bir yaşa eriştikten sonra da yüreğinizde taşımaya başlarsınız, emek ve sevgidir bunun özü…
Aşk da tıpkı bir bebeğin doğumu, büyümesi ve olgunlaşmaya başlaması gibidir işte. Bir anda hayatınızın ortasına düşer. Emek ve sevgiyle büyütürsünüz içinizde, gözünüzden saklarsınız tıpkı bir bebeğe gösterdiğiniz özen gibi. Kimseyle paylaşamazsınız ve kimseye emanet edemezsiniz.
Yıllarınızı vererek emek ve sevgiyle büyüttüğünüz evladınız hayırsız çıktığı zaman ne büyük bir acı hissedersiniz yüreğinizde, tarifi mümkün değildir. Çünkü emeğin ve sevginin parayla pulla satın alınabilecek bir karşılığı yoktur.
Aşk da aynen emekle büyüttüğünüz bir bebek gibidir. Birlikteyken ve her şey yolundayken gözünüzden sakındığınız sevgiliyle yollarınız ayrıldığında canınızdan bir parçayı kaybetmiş gibi hüzünlenirsiniz.
Aşk belki de duygular arasında en bencil olanıdır ve en çok emek verilenidir bu nedenle küçük bir kıvılcımdan sonra yüreğinizin ormanlarını ateşe veren bu ulvi duygunun aslında karşı tarafta sizin verdiğiniz aşk kadar olmadığını bilerek ayrılık çok daha zordur bence. Çünkü insan sonu ayrılıkla biten bir aşk masalında yine de sevildiğini bilmenin iç huzurunu yaşamak ister değdi diyebilmek için ya da kendini değersiz hissetmemek için belki de. Ayrıldık ama her şeye rağmen güzeldi diyebilmek için de sevildiğinden emin olmak gerekir sanırım.
Hep düşünmüşümdür "Sevilerek mi yoksa sevildiğinden emin olmayarak mı ayrılmak daha zordur?" Sanırım aşkınızın ve emeğinizin değersizleştirilmesi çok daha acı verir insana bu nedenle sevildiğini bilerek ayrılmak güzel anılarla avunmak insanın yüreğini daha az acıtır…
YORUMLAR
Aşk da tıpkı bir bebeğin doğumu, büyümesi ve olgunlaşmaya başlaması gibidir işte. Bir anda hayatınızın ortasına düşer. Emek ve sevgiyle büyütürsünüz içinizde, gözünüzden saklarsınız tıpkı bir bebeğe gösterdiğiniz özen gibi. Kimseyle paylaşamazsınız ve kimseye emanet edemezsiniz. ,aşk öyle birşeyki yenilir yutulur gibi birşey olsa gerek çok farklı bir duygu dünyaya bir daha gelsem yine aşık olmak isterdim aşk ömür aşk yaşam aşk hücrelerin yenilenmesi demek ,güzel yaınızı begeniyle okudum yürekten kutlarım sevgilerimle aşkı yaşamak herdaim