Klavyedeki A Harfi
Bundan 8 sene önceydi.Ben bilgisayarın hiç bişiyini bilmedim gibi nasıl açılır kapanır onu bile bilmiyordum..Zaten bu günlere nasıl geldimm bende anlamadım..Benim bildiğim tek şey tozlanan bilgisayarı temizlemekti.
Arada sırada çocuklar evde yokken oturur bakardım.Her başına oturduğumda neresini tıklarsam artık pc kitlenir açılmazdı.İnternete bağlanmak için defalarca tıklamam eseri açılan 50 tane google yazısınada hayret ederdim..Nolmuş bu googleye çoğalmış derdim.Öğrenme gayretim hiç tükenmedi herşeye rağmen..
Oğlum bana kızardı anne gene ne yaptın buna açılmıyo diye feryat ederdi..Bende tabiki suç bastırcam bişi yapmadım herşeyi benden biliyorsunuz kendiniz bozuyo suçu bana atıyorsunuz iyiki ben varım şu evde der, konuyu kapatmaya çalışırdım..Ama tabiki ben varım ve bişi yapmışım bu kaçınılmazdı..
O gün temizlik günümdü.Etrafı silerken dedimki klayede tozlanmış temizleyim elektirik süpürgesi ile aralarını iyice çektirdim..Oraları düzenledim..İşim bitince dedimki biraz pc ye takılıyım benimde malım benimde eşyam herşey onların değilki yani dedim..
Başına geçip oturduğumda birde baktımki klavyedeki A harfi yok..!!
Allah allah nere gitmişki bu dedim sağı solu aradım bulamadım.Aklma geldi o an süpürgeye çektirdim herhalde dedim..Hemen süpürgeyi döktüm gerçekten harf ordaydı.Neyse dedim şükür kimse anlamaz hemen yerine takım hiç bişi olmamış gibi geçtim yerime oturdum
A harfini yerine koydum o gün başka ellemedim bilgisayarı..
Akşam oğlum geldi..Bir bağırış..
Anneeeee bu klavyeye noldu genee naptınnnnnnn..!!
Ya dedim ben bişi yapmadım herşeyi bana sölüyonuz gene dedim..
Ama anne bu A harfinin yayı nerde..!!
Allah allah dedim ne yayı..??
Meğer o tuşun altında bir yay varmış..ben hiç fark etmedim..görmedim bile..
Anne dedi gene bozdun bilgisayarı bi daha elleme dedi bende aman sizin olsun kendime laptop alıcam zaten dedim..
Meğer o yay bu tuşları tutuyormuş..O akşam oturdum yine bilgisayarın başına bişilere bakıcam tabi.Birden A harfi havaya fırladı..Allah allah nere gitti bu harf dedim..yerde aradım taradım harfi buldum taktım yerine..Ama nafile her tıkladımda harf havaya fırlıyodu....Yerde havada harfi arar oldum..Ne kadar ben yapmadım haberim yok desemde..Yayı olmayan havaya fırlayan A harfinin tek suçlusu bendim..!!
meyzem
YORUMLAR
Meyzem
Cok acemice bir yazı
Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz icin
Selamlar
Bazen olur böyle takılır bilgisayar hele de yaşı fazla olan bilgisayarlarda ... üç beş sene de bir yenilemek lazım bilgisayarları ama o da bütçe meselesi işte...
Meyzem
O kadar acemi bir yazı ki
Düzenleyim diyorum vakit bulamiyorum
Teşekkür ederim
Selamlar
Bu A nın bir işaret olması da mümkün. İstemeden de yapsanız. Yaydan fırlamış da olsa. Geri yerine bırakmaya da uğraşsanız. Ok fırlamış olabilir.
ozcansaymaz
Bilmediğimizden korkuyoruz. Okudukça tebessüm ettirdi.
Yüreğinize sağlık.
Saygılarımla...
Meyzem
Duzenleyim diyorum vakit olmuyor
Kimse okumazki diyerek atmışım
Selamlar
Çok güzel bir aniydi... ♥️Neşe verdi bizede.😊. teknoloji ye çocuklar kadar çabuk alisamiyoruz işte..Yeni nesil fena😉
yüreğinize kaleminize sağlık 👏👏👏 Mutlu pazarlar diliyorum ☕
Meyzem
Sizi bilemem lakin teknoloji bize geç kaldı. o nednle sizin kendinize öz güvenle yazdığınız tatlı anılar kimlik cüzdanı eskiyenlerin enimde başıma çok geldi.
Yoksa böylesi aksilikler sadece İzmit'te yaşayanların başına mı geliyor acep!? Evet adını saklayan kalem dost. Yıllarım Kocaeli'de geçiyor.
Hoştu anı ayızınız. Kutlarım
Emeğe ve sanata saygımla...
Meyzem
Bu değerli yorum için teşekkür ederim
İBRAHİM YILMAZ
Meyzem
Teknoloji özürlüyüz, benim de başımdan benzeri patinajlar geçti...
Keyifli bir yazıydı. Yaklaşım canlı, dil akıcı. Biraz daha sözcükleri güncel konuşma diliyle değil de yazı diliyle gramerine uygun yazsanız daha güzel olur.
Emeğinize sağlık...Selamlar saygılar.
Şaban Aktaş tarafından 7/18/2012 9:30:18 PM zamanında düzenlenmiştir.