- 904 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
FARKINDALIK ZAMANI
Yaşantısal süreçte sürekli bir noktadan başlayan süreç noktaların bir birleşmesiyle bir doğru, doğru birleşmesiyle bir yaşam oluşur. Evet şaşırtıcıdır ki, yaşam doğruların toplamıdır. Yapılan her doğru insanı daha kalıcı kılar. Daha önem arz eder doğru insan olmak ve insan olarak kalabilmek.
Aslında doğru içinde binlerce nokta vardır ki, bir çarkın dişleri misali her bir nokta doğruyu oluşturur. Geçmişte kalıcı olan her metada bilinmeyen binlerce ayrıntı oluşmasından bir araya gelmesiyle bir araya gelmektedir. Görünmeyen, fark edilmeyen, farkına varılmayan v.b. olguların olduğunu bir bütün mükemmellik. Genelde insanlar yaşam birikimlerince anlarlar.
Dünya sayılamayacak kadar fazla etkenden meydana gelmekte insanoğlu sadece o az insan tüm insanlığı anlayabilmektedir. O kadar değişkenlik içerisinde yer alan insan doğru kalabilme yetisine ulaşan insan dünyada en tepe noktaya ulaşabilecektir. Ancak bu süreçte statik düşünmek yerine tekil ve bencil egolarla yaşamı sürdürmek insan sürüsünün bir parçası kalabilmek öteye gidemez.
Farkındalık sağlamak, diğer insanların düşünmediği, keşfetmediği, düşünemediği bulmakla olur. O yüzden kalıcılık duygusu da çaba,azim, çalışma ve yaşam boyunca yapılan doğruların bütünüdür.