arkadaşmı sevgilimmi?
ben sana mecburdum sen bana değil.çünkü ben ailemde bulamadığım sıcaklığı şefkati sende bulmaya çalıştım bir abla gibi bir kardeş gibi.
ailemden bulamadığım sıcaklığı sendende bulamadım sebeplerin vardı
çünkü bazen sana karşı göstermeye çalıştığım ilgi bir aşk zannedilebilir bir derecedeydi hatta bazen ben bire kendime soruyordum sen bu ilgiyi sevdiğin kıza bire duymadın ama hep bilincindeydimbu şüphelere düştüğümde sen bir abla olabilirdin ama sevgili asla ama ablada olmadınbak seni suçlamıyorum senin haklı sebeplerin çok bak ağlama gözyaşlarına hala dayanamam.eğer susacaksan eğer gözyaşların duracaksa ben bi şerefsizlikmi yapayım;kardeşim dediğim sana sevgilim sevdimmi diyeyim eğer duracaksa o gözyaşların benim bir yalanım olsun bedostumkardeşim arkadaşım,seni seviyorum derim yalanda olsabu sefer benden göldüğün ama göstermediğindostluğun yalan olduğunu düşünüp üzülürsün ağlamazsın ama içini yakarsın gözyaşları dökmezsin ama içinde kopacak fırtınalar gözyaşlarının sana vereceği yıkımdan daha çok yüreğini yıpratır.
sen söyle dostum artık sana ne diyeyim dostummu kardeşimmi sevgilimmi sende bilirsin kardeşine sevgilim diyemezsin bu bizim kürtülümüze özümüze yakışmaz ölüm daha iyi bire sevgiline kardeşimde diyemezsin dediğinde bilki bir daha ne sevebilir nede konuşabilirsin kelimeler boğazında birikir çıkmak ister ama çıkmaz çıkamaz çünkü çıkarsa bilirsin kıyamet kopar biteriz bilirsin gözyaşlarının yerini ölümler vebalar sargınlar alır
her ne olursa olsun ben senin içini yakacağıma gözlerine iki damla gözyaşı sebebi olayım kardeşim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.