- 768 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
KRALLIĞIN KILIÇI
Karanlıklar çoktan boğarak üstüne çökmüştür.Gövdesi yaralı kutsal çınarın çığlığı uzak dağ eteklerindeki savaş için hazırlanan örsünde döğülen kılıçın seslerine karışır.
Son aydınlığa sığınan tüm çocuklar tapınağın elçilerin tarafından bir bir toplanarak getirilmiştir Kutsal çınarın sesini duyan tüm rahiplar ve tapınağın savaşçıları boynu büküktür.Tapınağın baş rahibi hariç.Herkes gözlerinden ağlamaktayken, başrahip içinden ağlamaktadır.
Ağladıklarını önüne koyduğu sunaktaki kutsal altın kadehe dökmektedir. Kimsenin bilmediği şekilde tapınağın eski savaşçılarının ruhlarıyla konuşmaya başlamıştır.Sesi duyup uzaktan gelen ruhlar sunağın üzerinde duran kadehe akıtır.Konuşmalar bittiğinde açar başrahip gözlerini.
Uzun beyaz saçlarına inat kısa bir sözle seçilmiş savaşcılarını çağırır. Yedi savaşcı ellerideki gümüş kadehle girer başrahibin karşısına.Kadehleri yere koyarlarlarken diz çökerler.Kılıçlarının keskin kısmını taş zemine indirip,alınlarını kılıcın tutacağına götürüp boyun bükerek selemlarlar rahiplerini.
Başrahip ağır ağır adımla her yaklaştığı savaşçının saçlarını okşarken alır önlerindeki gümüş kadehleri. Kendi sunağındaki kadehe döker.Sıra yedinci kadehe geldiğinde sol işaret parmağını gümüş kadehe daldırır.Savaşçıların alınlarına sürer ve ayağa kalkmalarını söyler.
Yedinci kadeh kutsal sunağın üstüne döküldüğünde ruhların dumanları çıkar.Her savaşcı kadehten küçük yudumlar alır. Hepsinin dizleri tekrardan çökerken kılıçlarını öperler savaşlar.
Tapınağın taş duvarlarına çalan rüzgar başrahibin uzun saçına çalıdığıda kutsal savaşçılar çekilir ayinden. Başrahip elleriyle dansa başlar rüzgarı okşamak için. Elleriyle ve bedeniyle dans eder esen yelle.Tabınağın sert soğuk rüzgarı yanağına çarpar.
***
Karanlıkların kraliçesi ölümlülerin ruhlarını çağırmaktadır. Eski gölgeler kitabından her okuduğu harfin kötü ruhunu şişesine doldurur. Uzun siyah kirli tırnaklarını yere yaklaştırp şekiller çizer. Ölü ruhları yanına çağırır. Tırnağıyla çizdiği her harf ateşli ruhlarla kızgınca uyanır.Ruhların hepsi karanlıkların kraliçesine kızgındır rahatsız edildikleri için.Ama esaretleri çizilen harflerde saklıdır. Aydınlıkların krallığının devrilmesi için son bir kale vardır.Sonrası hep karanlıklara ait olacaktı.Kutsal çınar kesildiğinde güneşte sönecekti ülkenin üzerinden.Savaşalr sevgi için büyütülürken demirçilerini çağırır dökmek için siyahı çeliğe...
****
Çocuklar ağlardı kutsal tapınakta. Başrahibin sözleri için her ağlayan çocuğun göz yaşları doldurulurdu şişelere diğer rahipler.Kutsal savaşçıların getirildiği kadahe karıştırılıp toplaştımıştı.Aydınlık için ateşelrdeki kurtuluş kılıcı son şeklini aldığında başrahip diğerlerinin yanına gelip dışarı çıkmalarını söyler.Aydınlığın kılıcı son kez kor gibi olsun diye üfledi.Kılıç kor olurken kadehindekileri üzerine döküp yumruğunu örsün üzerindeki kılıca vurmuştu....
...klavye yordu yine....
YORUMLAR
DİLEK YILDIZI
YORULSAMDA SEN BANA GÜÇ VERİYON HEP....
ELLERİNDE ÖPTÜM....
DİLEK YILDIZI
okumanla bana onur veriuon bilesin... yoruldum işte klavyeden....